Gå til innhold

Rask fødsel med nr 2 - hva med nr 3?? =)


La vita è bella <3

Anbefalte innlegg

Hadde relativt rask fødsel med nr 2 (4 t 20 min fra første rie), fødte bare 1,5 time etter jeg ankom sykehuset. Så nå lurer jeg på hvor stor sjansen er for å få en raskere fødsel med en evenuell nestemann?

 

Akkurat nå er det helt utenkelig med en til, men man kan jo forandre mening;) Og er begynt å tenke på det i og med at vi nettopp har flytta og det er langt til sykehus herfra. Så spørs om jeg rekker fram? hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan gå begge veier :) Mange sier nr. 3 er en luring, noen bruker bare kortere og kortere tid for hver.

 

Kan du ikke like gjerne føde hjemme da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fødsel nr tre var den absolutt raskeste! Jeg hadde vært på sykehuset i 20 minutt da vesla kom ut. :) Totalt varte fødselen i ca 3 timer :) Det var omtrent halvparten av tiden jeg brukte på mellomstemann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min andre fødsel varte 4,5t fra vannet gikk, ca. 4t fra første rie.

Forventet raskere fødsel med nr.3. Men den varte i ca.6 - 6,5t fra første rie. Så tok litt lengre tid:) Fødsel nr.3 var mye tøffere for meg enn nr.2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en styrtfødsel med nr 2, 2 timer fra første ri og jeg spurte om dette på sykehuset og de sa at erfaringen deres var at fødsel nr 3 for de fleste er ganske lik nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 3 fødsel var den lengste og den verste...Jordmor sa at nr 3 ofte er en luring. Så det kan nok gå begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ps, min 2 fødsel gikk raskere enn din 2... Vet om flere som det har gått raskere med og som det har gått lengre tid med så det vet man ikke før man har prøvd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...