mammatil4ioktober :) Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 13 dagar igjen til termin. Er det kroppen som gjer seg klar eller?? Dette er plagsomt å ha det sånn Vondt er det og :/
kokosyklus Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 Hos meg startet diareen etter veene. Pris detg i så fall lykkelig for at du slipper å sitte på do med diare OG veer:) herregud, da kan man snakke plagsomt:) Utrolig mye man skal igjennom, men i så fall er det for en god sak og det betyr kanskje at du har en baby snart? Lykke til:)
Vimemor Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 Heey, jeg lurer litt på det samme. jeg har 20 dager igjen til termin, men har hatt mye forstoppelse og hard mage gjennom hele svangerskapet. Pang over natten har jeg blitt ''løs i magen'' og flyr mye på do. Godt det ikke bare er meg som går å tenker på litt rare kroppsforandringer
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 Hehe... må le litt når det nevnes med sitte på do og rier. Fikk jo tilbudet på sykehuset om klyster.... Husker jeg sa til jm midt i ei rie. Ikkje faen om jeg sitter på do å driter med disse riene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå