Gå til innhold

Han Paradise-Ole er hyggelig kar og virker ikke så altfor dum i nøtta heller, men


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har du sett et mer harry utssende?

Kunne ikke vært fra et annet sted enn Drammen, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han kunne vært fra Mjøndalen, Krokstadelva, Hokksund, Skotselv, Kongsberg, Hønefoss, Lillestrøm, Sørumsand, Kongsvinger, Skjetten, Geilo, Hurum, Røyken, Sande, Tønsberg, Horten, Holmestrand, Larvik, Skien, Porsgrunn, Langesund, Svelvik, Gjerdrum, Lørenskog, Tveita, Holmlia, Kolbotn, Ski, Langhus, Nesodden, Drøbak, Moss, Fredrikstad, Sarpsborg, Halden, ja, omtrent hvor som helst egentlig...

 

Det er slett ikke noe kriterie at man skal se slik ut for å være fra Drammen, og langt fra alle menn fra Drammen ser ut som ham. (ikke at han nødvendigvis er mann dog)

 

Og Drammen er ikke den byen det en gang var heller, og med en endring i byen, kulturen og holdnignene kommer også forandring i menneskene.

 

Dog må jeg si at jeg har sagt at Tore Oppdal Hansen nok vrir seg i ordførerstolen, etter å ha brukt så mange millioner på omdømmebygging, for at Drammen så skal representeres i Paradise Hotel av de to eksemplarene der av Drammensere og ødelegge hele omdømmekampanjen på 3 episoder.

 

På den annen side aner det meg at folk flest har skjønt at Paradisedeltagere ikke nødvendigvis er representativt for verken aldersgruppen eller stedet de kommer fra. Muligens der HI falt av?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i HELVETE ser du på Paradise Hotel når du virker så smart som det inntrykket du gir av deg selv gjennom formuleringsevne?

 

Dont tell your boss, sier jeg ass! haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du meg? (som ramset opp steder?)

 

Jeg må da få se på hva jeg vil, Paradise er en studie i sosialantropologi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner noen fra Geilo som ser sånn ut, men han bor ikke på Geilo mer. Larvikgutter vet jeg lite om...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hyggelig kar?? Han virker egentlig bare dønn kjedelig ut spør du meg! Hverken spesielt hyggelig eller smart virker han heller, sååeh..

Joachim virket vel som den mest oppegående der inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...