Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 Huff, det er stygt sagt! Men jeg er nok enig. Hun med brun hud er vakker!! Og hun med rødt hår!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 Hun er ikkke sånn klassisk pen nei, men hun har et modellansikt synes jeg. Det som jeg reagerer mest på er oppførselen hennes, hun virker skikkelig selvgod. Claudia er veldig pen, typisk modell. Jeg liker Alexandra best, hun virker hakket mer jordnær enn mange av de andre.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #5 Skrevet 4. april 2011 Jammen herregud, det handler da ikke om å være pen i klassisk betydning i Top Model. Det handler om å kunne posere og ta bra bilder. Og nivået i den norske varianten av Top Model er jo ikke akkurat så veldig høyt. Vil vel heller si at det er svært lavt og vi ikke kan forvente noe annet.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #6 Skrevet 4. april 2011 Utseendet gjør seg bedre på bilder enn i real life, men personligheten??? Merkelig jente
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #7 Skrevet 4. april 2011 Ikke mye sympatisk jente og ikke en man går i krigen med. Men Claudia og Alexandra har ordentlig bra personligheter, men er redd hun Alexandra er litt for mild i personligheten for modellyrket. Utrolig dumt, for hun har et utrolig vakkert ansikt og herregud for en kropp. Claudia er slående vakker, rett og slett utenomjordisk nydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå