Gå til innhold

Er døden den eneste utvei fra det helvete jeg lever i?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke mer. Jeg er så sliten, lei, forbanna og psykisk nedbrutt at jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg!

Jeg er alene med barna mine, men det er en jævla drittsekk som har ringt nav og sagt at jeg ikke er alenemor. Dette har ført til at nav har anmeldt meg for trygdesvindel og det ser jo aldri ut som politiet blir ferdig med å etterforske saken. I mellom tiden får jeg ikke stønader som enslig mor.

Jeg måtte avbryte studie jeg gikk på. Hadde kun 1 år igjen, men nå må jeg begynne helt på nytt hvis jeg skal fortsette:( Sosial kontoret bare tuller seg får aldri penger når jeg skal. De mener at siden jeg er alenemor så skal jeg ha overgangsstønad, men det får jeg jo ikke av nav siden de mener jeg ikke er det. Så er bare mye tull frem og tilbake. Har ikke fått fast jobb noen steder, men jobber som ringevikar forskjellige steder. Dermed må jeg få litt sosial støtte de månedene jeg ikke får jobbet så mye(hvis jeg får de, må alltid ringe og mase)

Barnefaren er en drittsekk og har aldri ungene, kommer en sjelden gang å hilser på de.

Ingen av ungene sover hele natten, våkner fra 3-7 ganger om natten + det ene barnet er ikke "normalt" Er en del oppfølging osv med det barnet og han krever mye, sliter meg helt ut. Jeg har ikke sovet mer enn 3 timer sammenhengende de siste 2 årene. Jeg raser ned i vekt, orker ingenting lengre. Jeg har ikke penger så jeg skrur av alle ovnene. Er kun ovn på i stuen og på rommet til barna. Jeg sover på gulvet på rommet til ungene for er så kaldt på mitt rom.

Men nå orker jeg ikke mer. Jeg har ikke penger til husleien eller strømmen. Har mat for ett par dager fremover, men når lønnen kommer så må jeg betale strøm regningen og husleien og da sitter jeg igjen med 1000 kr som skal dekke mat og andre regninger for 17 dager mener sosialen.