Gå til innhold

Easywalker quatro, erfaringer?


vims81 m/♀08 ♥♂11♥

Anbefalte innlegg

Syns denne ser veldig fin ut og funderer litt på den.. Hadde i utgangspunktet som krav at sittedelen skulle være vendbar, og det får jeg jo ikke her, men utenom det ser den veldig bra ut..

 

Men er det noen som har den/har erfaring med den?

 

Sambo liker MB og TFK, men MB har så liten bag og TFK er litt for høy for meg syns jeg, derfor er EW en mellomløsning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne vognen vurderer jeg også :-) Hadde en Simo vogn til datteren min som nå er 6 og ønsker denne gangen en litt lettere vogn, men som fortsatt er god å kjøre både i ulendt terreng og på bar asfalt / kjøpesenter. Synes denne virker ganske genial. Bagen er det også god størrelse på så det virker som en super vogn!

 

Veldig spent på om noen andre har noen erfaringer med denne. Er vel en ganske ny vogn på det norske markedet og tror det kun er Babyshopbsom forhandler den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nettopp kjøpt easywalker sky, den er lik qtro, bortsett fra antall hjul. Den er helt fantastisk å trille, og lillemor på 11 mnd storkoser seg der hun kan sitte å titte fremover. Har kun sportsdelen da, så bagen kan jeg ikke uttale meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har quatro og digger den!!!!

har barn født i november og snøen har ikke vært noe problem for meg slik so det har vræt for folk jeg kjenner med bla MB.

Vognen er en av de letteste vekt messig

brei og stor bagg til å være så nett vogn

selv om sportsdelen er stor ser den veldig nett ut!!

den er utrolig digg og trille både i byen og på ulend terreng..

 

Anbefaler den til alle venner og bekjente, den er jo litt dyr men så definitivt verdt hvert eneste øre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...