Gå til innhold

Må få vekk magen, men hvordan?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva spiser dere?

Jeg er glad i både brød, knekkebrød, pasta og poteter.

 

Kan du gi meg din diett?

Ellers går jeg lange turer og svømmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jegmeldte meg inn i vg vektklubb,skriver inn alt jeg spiser og føler at det gir meg bedre kontroll.Samt at jeg har begynt å trene mye-og det går rette veien:)Du får ikke trent bort bare mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trenern på nrk har nettopp sagt i en artikkel på nrk.no at man må gjøre kondisjon for at magen skal bort. Begynn å løpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du er glad i disse produktene, som jo de fleste er, så burde du kutte ut mye av det i det daglige kostholdet. Jeg føler meg hvertfall oppblåst av slike matvarer.

 

Jeg går ikke på noen spesiell diett, men prøver å spise minst mulig av slike produkter, evt. så bruker jeg fullkorn. Når jeg bruker ris blir det byggris, å den er kjempegod! Ellers bruker jeg en del blomkålpurè eller blomkål og brokkoligrateng fremfor pasta og potet.

 

Brød spiser jeg som oftest bare i helgene, men lager alltid en omelett ved siden av, å prøver å bare spise 1/2 skive brød.

 

Du kan jo ta sit ups og bruke rokkering? Jeg bruker rokkering, å har mistet 10 cm. rundt midjen siden midten av januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening er tingen! Kombiner sunt kosthold med kondistrening og styrke, så blir hele kroppen mye finere, inkludert magen. Holder ikke å bare gå turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svømming er da bra?

Får ikke trene styrke av fysioterapeuten.

Når jeg går turer holder jeg godt tempo og har med tvillingvogn, burde da telle noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

svømming er bra trening,og går du minimum 30 min hver dag i bra tempo samt passer på kosten din bør det begynne å skje ting:)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dans Zumba!! Særiøst:) Har mistet 10 kilo jeg på to måneder! Bare ved å danse Zumba hjemme i min egen stue!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...