Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 jeg burde absolutt holde meg unna!!!! djeesess... jeg dauer snart! kan ikke noen komme med kake!!!=????
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 drømmer om det samme..oreokake,sjokoladefondant,marsipankake..nam!Meen,står i mot og samvittigheten er god;)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 ååh jaa... kake er digg! lyst til å bake sjokoladekake. men kommer meg ikke på butikken og godt er det tror jeg=)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 Mmm, nydelig bløtkake med masse myk krem og friske jordbær *smatt* Eller blåbærpai med vaniljeis.. Nå fikk jeg helt jævlig lyst på kake.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #5 Skrevet 4. april 2011 Sjekk denne....... http://www.alltidsulten.com/sjokoladefudge-med-dots-kjeks/
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #6 Skrevet 4. april 2011 den hadde jeg allerede lagra på pcen-ser utrolig digg ut!!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #8 Skrevet 4. april 2011 jeg har så lyst på en kraftig sjokoladekake åååh... med vaniljekrem inni.. DIGG!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå