Gå til innhold

jeg vil ha kake.... men..


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg burde absolutt holde meg unna!!!! djeesess... jeg dauer snart! kan ikke noen komme med kake!!!=????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

drømmer om det samme..oreokake,sjokoladefondant,marsipankake..nam!Meen,står i mot og samvittigheten er god;)

Skrevet

ååh jaa... kake er digg! lyst til å bake sjokoladekake. men kommer meg ikke på butikken og godt er det tror jeg=)

Skrevet

Mmm, nydelig bløtkake med masse myk krem og friske jordbær *smatt*

 

Eller blåbærpai med vaniljeis..

 

Nå fikk jeg helt jævlig lyst på kake.

Skrevet

den hadde jeg allerede lagra på pcen-ser utrolig digg ut!!

Skrevet

Jeg klarte å stå imot idag :)

Skrevet

jeg har så lyst på en kraftig sjokoladekake :) åååh... med vaniljekrem inni.. DIGG!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...