Gå til innhold

er det bare meg eller??


påskebabyen + novemberbabyen

Anbefalte innlegg

Etter jeg ble gravid er jeg blitt plaget med mye belegg på tenna, må pusse de flere ganger for dagen for å holde de reine, er det andre enn meg som har dette problemet, evt gjør dere noe annet enn å pusse de i tide og utide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

når du sier det så går jeg flere ganger å skyller munn på jobb, drev jo ikke med det før. og gnikker over med fingrene, har ikke tannbørste på jobb... kanskje vi burde drukket mer vann

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg også merka meg! pusser flere ganger om dagen..

Jeg sliter også med "metall-smak" i munnen og føler jeg har dårlig ånde ofte..:/ Så jeg tygger endel serk tyggis for å si det sånn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff ja det med å ha en følelse av dårlig ånde er IKKE noe gøy, jeg blir dårlig av tyggis så jeg kan ikke spise det heller :( Men nå er jeg sykemeldt og stort sett bare hjemme så da blir det heller å pusse tenna selv med en stor fare for oppkast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårlig av tyggis? ah, da hadde jeg måtte ha sykemeldt meg! Jobber som frisør og uten tyggis hadde jeg ikke turt å prate med kundene mine :P men har spurt samboeren å han sier det ikke er så ille som jeg tror:) Røyka før jeg ble gravid, så han er bare glad han slipper røyklukt ;))

Har selv vært heldig iht. oppkast! hatt noen dårlige dager der alt kommer opp, men de gode dagene er i flertall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir egetnlgi dårlig av det meste :(

Matlysten er på bånn så jeg spiser bare for å få i meg nok næring til den lille spiren...

 

Slet med dette i forrige svangerskap også, så hittil er det ganske mange likhetstegn på mine to svangerskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

æaj, så kjedelig da! :( de dagene jeg er dårlige er ikke skøy, så glad det er få av de! kjenner jeg ikke er misunnelig på deg...:/

 

Dette er mitt første svangerskap, så jeg har ikke noe å sammenligne med. kanskje liksågreit egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misunner dere som ikke blir noe særlig dårlig :)

MEN det er selvvalgt dette her og det kommer jo noe fint ut av det til slutt heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vet alt om å være dårlig jeg! Første svangerskap kasta jeg opp så å si hele tiden. Måtte sykmelde meg hele perioden. Nå med nr to på vei, føler jeg meg like dårlig. Heldigvis kaster jeg ikke opp så muy men er like kvalm denne gangen også:-(. Det er så slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er utrolig slitsomt å være dårlig hele tiden, nå har det endelig gitt seg litt hos meg. Spyingen er over, men formen er fortsatt ikke der den var før jeg ble gravid, men jeg fungerer litt bedre i hverdagen nå :)

Pluss at det er jo som legen min sier, så lenge formen er skikkelig dårlig, er det liv! Og det fikk jeg bekrefter på tirsdag, da var jog på kontroll med ul hos legen min og så et perfekt lite foster som beveget seg mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkner om morran og har en følelse som minner om å ha vært på fylla, og ikke pussa tennene før man la seg! Selv om jeg såklart ikke har det, og har pussa tennene. Tar alltid med meg et glass vann til sengs, men det blir skjeldent drukket...Har jo lest at munnhygiene må man passe ekstra på når man er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fyllesyke-følelsen har jeg også hatt... den er IKKE noe behagelig! jeg sier at jeg har en følelse av å ha vært konstant fyllasjuk i flere uker hehe

 

Da har folk faktisk skjønt hvordan jeg har hatt det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...