påskebabyen + novemberbabyen Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Etter jeg ble gravid får jeg så utrolig mye belegg på tennene, må jo pusse de flere ganger ofr dagen for å holde de reine. Er det flere enn med som har dette problemet i graviditeten?
påskebabyen + novemberbabyen Skrevet 5. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2011 nei egentlig ikke, eneste er at jeg ikke klarer å spise grovbrød. Det spyr jeg av Det kunne jeg ikke spise sist graviditet heller
++juni2011++fødeklar!!! Skrevet 5. april 2011 #4 Skrevet 5. april 2011 Fikk en del belegg på tennene de første ukene av svangerskapet,men det var nok fordi jeg brakk meg eller spøy hver gang tannbørsten nærma seg munnen min.. Så ble veldig rask tannpuss i begynnelsen for å si det sånn!!
påskebabyen + novemberbabyen Skrevet 5. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2011 Det er akkurat det samme jeg sliter med, har funnet ut at å pusse de på tom mage er det beste for da har jeg ikke noe annet enn spytt å spy på hehe Nå har jeg vært sykemeldt i to uker så da har jeg ikke turd å pusse de annet enn om mårran, men i morgen er det tilbake på jobb så da blir det spennende å se hvordan det går. Føler jeg har verdens verste ånde hvis ikke jeg får pusset tenna når det er beleggg på de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå