Gå til innhold

hei hei alle sammen :)


påskebabyen + novemberbabyen

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen :)

Jeg henger meg på novembergjengen :)

Ifølge min utregning er jeg 9+2 men legen min sin er jeg 8+5 eller noe i den dur. Jeg har fått en ul av han når jeg er 12 uker på vei så det blir spennende å se hvem av oss som har rett hihi

 

Gøy å se at det er ganske mange av oss her inne etterhvert :)

 

Jeg har en sønn på 2år fra før, og med han var jeg ultranervøs for absolutt alt mulig gjennom hele svangerskapet... denne gangen er jeg betraktelig roligere, men jeg er selvfølelig nervøs for at noe skal gå gale i denne "usikre" perioden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye, og velkommen hit!

Jeg er 9+6 i dag, så vi er ganske like langt da...

 

Har vært på 2 ultralyd, siste på torsdag. Veldig gøy å se hjertet banke og at det er liv der!

 

Vi har mistet mange ganger og prøvd lenge, men har fått beskjed om at når det har gått så lenge, så er sjansen liten for at det går galt. :-)

Så du kan nok slappe av. ;-)

 

Har en sønn på 11 fra før, og mannen min har to jenter på 13 fra før.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff sikkert ikke noe kjekt å miste!

Godt å høre at alt står bra til denne gangen!

Jeg har full nedtelling til første onsdag etter påske, da skal jeg på ul til legen min. Jeg kommer til å bli fulgt litt ekstra opp, jeg hadde svangerskapsforgiftning sist, og det er utrolig godt å vite :)

 

Jeg håper det går bra denne gangen også, formen er ikke god og som legen min sier, så lenge jeg er kvalm er jeg sikker på at det er liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...