Gå til innhold

DRIT nervøs! har jeg grunn til det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har nå født en datter.

Jeg hadde sex med en fyr dagen etter mensen uten beskyttelse. Men har ikke tenkt han kan være pappan.

Han andre hadde jeg sex med jevnlig i 2 mnd.

Har bare tenkt han kan være faren, og nå er jo datteren min her og hun ligner han veldig. Alle ser det. Han hilste på henne første gang i dag og sa jo han vet han er faren, men at han ville ta en dna test for å bare få en closer...

Jeg ble da plutselig dritnervøs! Har jeg grunn til det?

Hva er sjangsen for at han andre er pappan? Hva skal jeg si om dna testen viser det?

Ble plutselig drit nervøs, uff! Vil ikke ta dna test.

Noen som har noen erfaringer? eller råd eller noe i det hele tatt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å stresse deg, men jeg hadde sex dagen etter mensen og ble gravid. Så det kan godt være at han fyren er faren til barnet.

Skrevet

må "desverre" meddele at mitt første barn også ble unnfanget dagen etter mensen..

Skrevet

Shit... uff hva skal jeg si til han som tror han er pappan da? som alle tror er pappan som jeg tror er pappan om han ikke er det?

Kan jeg nekte han å ta dna test?

hi

Skrevet

Nei, du kan ikke nekte..

Du får avvente til resultatet foreligger.. og hvis du mot formodning skulle ha satt feil far på papiret, så så du heller ta den saken da..

Det er ikke ofte man blir gravid rett etter mens.. selv om sannsyligheten er til stede..

Skrevet

tror ikke du ka nekte desverre, og du må vel bare være ærlig om det skulle bli sånn at han ikke er pappaen. men er vel ikke noe vits å si noe før det skulle vise seg å være sånn?!

Skrevet

Nei, du kan ikke nekte ham å ta dna-test og du kan ikke lure din datter ved å tildele henne en far som kanskje ikke er hennes rette.

Tro for ei suppe det vil bli om hun finner ut av det?

Ta tyren ved hornene, bit tenna sammen og rydd opp i dette en gang for alle.

18:22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...