Gå til innhold

Poden ødela dressen i bhg idag, forslag til ny? Haster..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken dress hadde han? Hvor gammel er han og er det vinter eller vårdress du er ute etter??

 

Så skal jeg anbefalle, har prøvd ut det meste;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min på 3 bruker navigare elias dressen, veldig populær for han og jeg har ikke noe galt å si på den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde den sesongens helly hansen dress. Han er 4 år, veldig aktiv gutt :)

 

Det var vinter/vår dress, var sånn at man kunne ta ut "fyllet" .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll har en sånn " 2 i en 1" dress. En ulldress inni som du bare kan ta ut når det blir for varmt. Troll har knallgode dresser som du har leeenge og som tåler skikklig aktive barn.

 

Reima tec+ har jeg til min sønn nå og den har faktisk overlevd 2 sesonger med skikklig aktiv lek. Han min er også en skikklig aktiv en og har ødelagt en del dresser. Men reima tec + er en super dress, vanlig reima tec er ikke slitesterkt nok.

 

Ticket 2 heaven er også utrolig slitesterk og en kjempeod dress.

 

Alle disse dressene har en vannsøyle på 10 000mm ticket har på 8 000mm. Noe som er et must for de som bor på vestlandet;))

 

Har prøvd reflex den holdt ikke mål og jeg måtte kjøpe ny midt i sesongen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, tusen tusen takk :)

 

Kan du hjelpe meg litt til? Anbefal 1 av dem, den du syntes er aller aller best :)

 

Så skal jeg jammen kjøpe den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med skogstad sin vinterdress? Den kan du også ta ut "fyllet" på, og vips så har du en vårdress;) Kjedelig tid å måtte kjøpe ny dress på, da det er litt i grenseland for hvilken dress mann kan kjøpe. Litt for kaldt for vårdress enda, men samtidig kjedelig å betale flere hundre kroner for en vinterdress når man snart må kjøpe vårdress igjen. Jenta mi ødela også dressen sin for en mnd siden, så da gikk jeg for denne dressen. Veldig fornøyd til nå:) Koster rundt 800 kr tror jeg, men da slipper du jo å kjøpe vårdress når den tid kommer:)

 

Litt rotete innlegg ser jeg, men lykke til med valget;)

 

http://shop.mxsport.no/askvoll/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&&b_kid=483258&b_id=484832

 

Var ikke så lett å finne link til dressen, men det er den over her hun har, bare i lilla. Regner med de også har dem i blått.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så jo kjempe fin ut :) Tror jeg må ta meg en runde imorra å se om jeg finner :) Hvilken butikk finner jeg denne på?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.haukelitunet.com/ViewFile.aspx?ItemID=114

 

Om du blar litt nedover på denne linken her så finner du dressen i blått:) Aner ikke om denne kampanjen er gammel, men utenom MX-sport så vet jeg at intersport også har hatt disse dressene. Tror mange av sportsbutikkene selger skogstad produkter. Håper du finner en dress du blir fornøyd med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen erfaring med skogstad dressene men tror ikke de har en høyere vannsøyle enn 5 000mm???

 

Min favoritt er uten tvil troll, de tåler alt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt er definitivt reima :) har du et fleece sett i barnehagen, holder denne dressen også på denne årstida! (hadde aldri kjøpt dyr vinterdress nå i mars!)

 

Har prøvd Helly Hansen.. den var slitesterk og varm, men lakk som ei sil.. hadde alltid med skiftetøy hjem på våte dager (elsker derimot regntøyet til HH)

 

Mikk Line er prøvd et år med ullfor som kan tas ut. Var grei som vårdress uten foret, men holdt ikke mål som vinterdress med ullfor i. Vond å få på, så holdt den ikke på varmen, så måtte han mye klær i tillegg.

 

Har ingen erfaring med stormberg til barnehagebarn, så kan ikke svare deg på det :)

 

Her kjøpes bare reima nå.. den ene gutten min har klart å slitt ut en reimadress (meget aktiv type "renn ned fjellet på knærne"), men han har aldri klart å lage hull i de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for Troll!

Har 2 dresser som er brukt av 3 aktive barn og de har holdt utrolig godt! Slitesterke- syns såvidt at de er brukt, vanntette og lette dresser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor på vestlandet, og her regner det en del;) Har ikke opplevd enda at jenta mi har blitt våt gjennom skogstad dressen. Det finnes mange bra dresser på markedet nå, ikke bare èn eller to som duger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar, endte faktisk opp med å kjøpe en hh dress som hadde 15000 mm vannsøyle.. parkdress.. kosta rett under 1000 lappen, så nå håper jeg den er bedre enn hh vinterdress :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...