Gå til innhold

noen som har vært i eller arangert et utdrikningslag her? hjelp til leker og underholdning motas med STOR TAKK :)


godigo

Anbefalte innlegg

skal i utdriningslag til en veninne i helgen, og da tenkte vi ha noen leker ol i løpet av dagen og på kvelden. tenkte deriblandt på Quis,der vi skal "intervjue" forloveden om spm om dem/han/henn, men vi står litt fast på hvilke spm vi kan stille. noen som har noen tips? :) setter pris på alle innspill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var forlover til min venninne, lekte vi leken panduras eske. I løpet av dagen skulle alle gjestene legge tre spørsmål (anonymt) i et lite skrin, og på kvelden skulle bruden trekke lapper fra dette skrinet som hun måtte svare på.

 

Spørsmålene kunne da være f.eks. "Hvor gammel var du første gangen du hadde sex." "Hvor lang tid tok det før du og xxx hadde sex" "Hvor mange menn har du elsket?" og andre pikante og personlige ting. Hvis hun ikke ville svare, måtte hun ta en shot.

 

 

En annen lek var at vi skrev navnene på alle ekskjærestene hennes på ballonger, og så måtte hun plukke en og en ballong, si litt om denne fyren, og så sprenge den. På det viset sa hun på en måte farvel til sitt tidligere liv, og la all forholdene fra seg. Synes den var litt fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lagde masse påstander om bruden, der gjestene skulle svare med store pappskilt grønne JA og røde NEI, og så skulle bruden selv svare om det var riktig eller galt. Hehe, forskjellige svar ble det jo, så mange fikk seg nok noen overraskelser, hihi...

Eks: NN elsker å strikke, Yndlingfargen er grønn, er redd edderkopper, har badet naken ute, har dildo, har vært forelsket i en afrikaner (haha, den svarte hun nei på, men da måtte vi korrigere, hun hadde vært forelsket i en hun traff på ferie i Egypt, hehe), osv, osv

 

Vi tok et skjerf på bruden, og kledde henne i sexy-ugly klær.

Vi ønsket velkommen til "sex-homeparty", og presenterte bruden som skulle ha dette partyen, hahaha, hun ble paff da ja. Bruden måtte presentere og prøve å selge dette produktet, hahahaha, utrolig morsomt var det!!! Lo så vi grein!!!! Og hun improviserte utrolig bra!!! Alt fra kjevle, og div bakeutstyr og div dill dall ting.

 

Neste var en rød koffert (dukke-koffert), av de vi hadde før i tida :) Bruden`s "sex-skrin", vi hadde puttet forskjellige ting i. Vi hadde også en historie der vi koblet inn alle de tingene. En av oss leste historien, mens to av oss tok frem tingen som ble lest opp, og vi viste på henne hvordan det skulle brukes (på en måte) slik som det ble lest opp på historien. F.eks nettingstrømper, kondomer, hådnjern, sjokolade-toppings, duracell-batterier, godteri, og mye annet. Historien ble knallbra, vi skrev den rett før vi skulle presentere det, og vi lo og lo og lo, hehehe

 

Vi hadde også rebus-løype der hun skulle finne forskjellige ting.

 

Lykke til!!!! Det blir nok knallbra det du finner på!!! :)) Ha det gøy!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JuniGull10 og mange drømmer

I mitt utdrikningslag viste min forlover et intervju av min mann på film. Hun stilte først et spørsmål, trykka på pause, så måtte gjestene svare hva de trodde, så svarte min mann. Hun forsøkte å trekke frem spørsmål som han kunne fortelle litt artige historier rundt.... Og det var det vist flere av.. ;-)

 

Jeg syns ikke det er så artig med bare sexspørsmål.. Forsøk å finne frem noe personlig og artig. Min mann måtte f.eks. fortelle en historie om den gangen jeg holdt på å besvime etter 2 minutter på treningssykkelen.. Han er veldig flink til å fortelle, så det blir det jo litt mer artig da.

 

Jeg hadde en lek som en av de andre har beskrevet over da jeg var forlover, den med pinner hvor de måtte svare ja og nei til ulike påstander. Den gikk fort, så forsøk å ha noen reservespørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...