Gå til innhold

Dere frilutftslivglade-jenter, se hit!:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart er det vår i dette langstrakte land, og jeg og min samboer er veldig glad i turer i skog og mark, gjerne med overnatting i telt. Har dere vært uti villmarka med små barn? Vi har en sønn på 8 måneder, og lurer veldig på om det lar seg gjøre å ta han med på utfluktene våres. Vi har jo veldig lyst til å få det til da. Noen tips til oss fra dere?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil anbefale deg å kjøpe og lese boken "Fjellbarna". Der står det masse tips og triks for villmarksliv med små og store barn

Skrevet

Takk for tips, den skal vi jammen kjøpe:)

Skrevet

Det er en utrolig bra bok:-)

 

16:15

Skrevet

Jeg må spørre, tar den for seg overnatting ute i naturen med barn som ikke klarer å gå selv f.eks?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...