Gå til innhold

Jeg orker snart ikke mer.......:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Savner ungene mine sykt annenhver uke når de er hos pappaen sin, savner familielivet, synes det er helt forferdelig og vite at kjæresten til pappaen leser for ungene mine på senga, leker med de etc....Hater å plutselig leie en kjellerleilighet etter å ha eid et hus sammen med barna og x....har ingen å snakke med...er bare sykt tris og gråter for ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ble det slutt?

Forstår godt situasjonen. Hadde dødd om jeg måtte være uten de i en hel uke, og det to ganger i måneden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, forstår deg kjempe godt! Har akkurat kommer gjennom det der selv. Du må bare innse at dette er livet akkurat nå. Også må du lage ditt eget, nye liv. Finn en plan for å komme ut av kjellerleiligheten, spar til ferie med barna, et eller annet. Lag nye fremtidsplaner og mål om de så er små i begynnelsen, får du ting å se frem mot. Det trenger man! Du må bare omstille deg.

Og det klarer du! Du har barn som trenger deg og trenger at du klarer å se en fremtid. Ta kontroll over livet ditt som faktisk bare er fyllt av nye muligheter om du tør å ta de. Økonomisk er det fryktelig vanskelig med en gang, men tro meg; let etter løsninger og du finner de. Legg smådjevlene på hylla og drit i at en annen leser for barna dine. Men shun andre gjør det, kan du sitte på cafe eller være på trening og få flat, fin mage - eller date en ny, kjekk mann. Har du lyst, har du lov!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at du har det helt jøvlig nå, men det blir ikke bedre av at du velter deg i det.

Hva med å trene, strikke, brodere, lære seg et nytt språk, ta mer utdannelse, fylle fryseren med hjemmebakst, ferdige middager osvosvosv...

 

Det er så masse du kan gjøre i stedet for å synes at alt er fælt. Prøv å finn det som er bra i livet ditt og fokuser på det, da blir ting bedre!!

 

(Håper du ikke oppfatter dette som krast svar, for det er virkelig ikke ment som det. Du kan forandre livet ditt til det bedre, du må bare begynne et sted og det beste stedet er å stenge ute mye av det negative. )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og om du savner mannen din og vil ha han tilbake; finn frem gamle bilder, tenk gjennom hvordan du var når dere møttes. Snakk med venninner som husker deg den gangen og prøv å finne tilbake til den sjarmerende jenta. Om du ikke får tilbake mannen din, vil han sikkert savne deg i smug og du vil sikkert finne tilbake mange drømmer og planer og sider ved deg selv som du har glemt bort. Vinn - vinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar jenter.....Og tro meg, jeg trener nesten hver dag, jeg har til og med en kjæreste...(som jeg ikke klarer gi meg selv hen til..), i korte perioder klarer jeg og tenke på annet enn ungene, og ha det ganske fint,men så er det på'n igjen...og det går selvfølgelig ut over kjæresten...Han er ikke en så stor del av mine barns liv på samme måte som x sin kjæreste...x bor fortsatt i huset "vårt", og jeg føler at de "leker lykkelig familie", har bare fått "ny mamma"......

Jeg vet at ingen kan erstatte meg, men det føles bare helt håpløst....når blir det lettere....jeg synes det blir vondere og vondere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du velger selv når det skal bli lettere. Du må bare sette strek og gå videre. Den dagen du gjør det, har du et nytt liv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom deg videre :)

xn din har tydeligvis gått videre, da trenger du også å gjøre det. det er vanskelig, det vet jeg, men det MÅ gjøres. Tenk på alle de dårlige stundene dere hadde. Å husk at mannen elsker en annen dame, det funket hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å tenke positivt. Nå har du jo masse tid til å leve ditt eget liv! Dyrk hobbyene dine, vær med på alt som er gøy, ta kurs, reis bort når du har mulighet, ha morsomme kvelder med venninner - og hva med å gjøre ting til en fast greie? Onsdag kveld annenhver uke mellom 5 og 9 står døra åpen for venninner og andre, dere kan lage middag sammen og se film, prate, kanskje ta et lite glass vin, spise grønnsaker med dip, eller gå turer og trene sammen ...

 

Du må gi ny mening til de timene du før fylte med familieliv. Først da vil du klare å komme over de vonde tankene. Intet nytt kvinnfolk kan erstatte deg. Xen trives kanskje med sin nye kjæreste, men jeg nekter å tro at hun er noen erstatning for deg - hun er et nytt kapittel, no more no less. Og barna dine har da ikke fått noen ny mamma selv om det hender at en annen kvinne leser for dem på kvelden? Du er fortsatt mammaen deres, og det tror jeg de er veldig klar over. De savner nok deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg prøver virkelig......men tankene vil tilbake til dengang vi bodde sammen med barna våre og de hadde mammaen sin og pappaen sin samtidig...alt vi gjorda sammen som en familie liksom, savner det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...