Gå til innhold

Mannen min er tømrer og jeg liker ikke når jobber for andre kvinner.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er han å jobber på huset til en familie der kona for det meste er hjemme. Han drikker kadde der, spiser der, hun baker og han får kaker. Jeg blir så sjalu, jeg vet hvem hun er, og hun er temmelig flott, jeg mistrives med situajsonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør jobbe med deg selv, usikkerheten din og din egen dårlige selvfølelse. Han gjør ikke noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har han gitt deg en grunn til å være mistroisk eller er det bare du som føler deg sjalu? Tror det er viktig at du skiller sjalusi fra magefølelsen. Kvinnen har en sterk intuisjon, derfor er det bra om du lar denne styre deg og ikke følelsene og hjertet. Man skaper det man frykter mest. Så om man gnåler for mye på partneren om utroskap kan det fort ende med at de tenker "til helvete heller, jeg blir jo allerede beskyldt for å være utro, så da kan jeg like gjerne være det også". Så jeg råder deg til å gå noen runder med deg selv før du eventuelt sier noe til mannen din sånn at han ikke føler du anklager han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nå tro at de fleste damer hadde mislikt det litt. Spm er kanskje hvor sterkt du misliker det. Er det et stort problem for deg og opptar mye av din tid,bør du kanskje jobbe litt med deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen grunn til å tro at han gjør noe galt, frykter vel mest at han har lyst til å gjøre noe galt. Det er ille nok i seg selv.

Er kjempe sjalu, og trenger å jobbe med meg selv både fysisk og psykisk. Jeg er trøtt og sliten, egentlig helt nedbrutt, jeg er mye alene med barna, han er selvstendig næringsdrivende og nesten aldri hjemme.

Er ikke ofte vi kan sitte i kjøkkenet og drikke kaffe og spise hjemmelagede kaker, slik ha tydeligvis gjør hos henne.

Hun går rundt og er ydusja og fin, og jeg går rundt som en vaskefille, med amme pupper og underlivsskader, og tre unger på slep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at det har litt å gjøre med at du ikke er vant til at han har så mye kontakt med kvinner i jobben. Mannen min jobber med 85 % kvinner, mange av dem flotte og attraktive, men jeg har aldri følt noe sjalusi for hvis jeg hadde gjort det hadde jeg ødelagt meg selv helt. Du har ingen grunn til å være sjalu, tror nok bare det er litt uvant for deg at mannen din har kontakt med kvinner på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...