Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Først prøver jeg på noen regler... Så får vi se om intelektuellet her inne er så høyt som mange påstår.... Krysser fingrene for at noen enkle regler er mulig å følge, også inne på anonym ! -skriv KUN navn du liker ! -ikkeno "ææææsj, syntes du det er fint, du er tydelig ung mor uten utdannelse, bla, bla, bla..." -liker du ikke det andre skriver, så HOLD DET FOR DEG SELV, og start en ny tråd der du kan klage så mye du vil Jentenavn: Hannah, Mari, Mia, Kaja. Guttenavn: Johannes, Martin, Anders.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 nåååååå... Liker så veldig mange navn!! Men favorittene mine er norrøne da, og de har jeg brukt på mine gutter: Brage og Trym. Nå kommer muligens en Frøya eller Edda, og ul viste riktig kjønn... Liker korte greie navn, som er lette å uttale. Ikke dobbeltnavn.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 Guttenavn: Storm, Heine, Rein, Ask, Jentenavn: Tuva, sunniva, Sol, Sofie
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 Jentenavn : Annie Clara Alma Molly Lilly Stella Lykke Mynthe Cecilia Caroline Nora Ingrid Ida Synne Astrid Augusta Charlotte Aurora Guttenavn: Arthur Sean Edward Henry Finn Eric Martin Phillip Hauk Falk Victor Michael Johan John Gustav August/Augustin Mikkel Thomas
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #5 Skrevet 4. april 2011 Liker korte, enkle navn. Ikke noe fiksfakseri.. Liker navn som Tuva, Lisa, Lene, Line, Ida, Synne, Henrik, Aron, Kim, Isak....
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #6 Skrevet 4. april 2011 Guttenavn: William Sondre Mathias Benjamin Nils Jentenavn: Evelina
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #7 Skrevet 4. april 2011 Første gang navnet til ene gutten min er på en liste her inne:) Guttenavn: Anders Andreas Augustin Fernando Robert Richard Nicolay Jente navn: Anna Marie/Maria Sara Rebecca Helene
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #8 Skrevet 4. april 2011 Håkon Louis Tidemann Malthe Aksel Bo Willhem Torjus Emmelin Ava Nora Alma Edel Emmerense Oline Sonja Svea Vårin
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #9 Skrevet 4. april 2011 Jentenavn: Ingvild Hennie Marie Ellen Guttenavn: Emrik Hilmar Hjalmar Thorvald Torgeir Petrus
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #10 Skrevet 4. april 2011 Theodor William Mathias Ovid Thomas Daniel Espen Thor Matteo Brynjar Mattis Kajsa Hannah Isa Othelia Evina Rebecka Aurora Thale Andrea Tomina Helena Willemina
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #11 Skrevet 4. april 2011 Jentenavn: Hanna Maja Sara Elise Nora Julie Tuva Hedda Guttenavn: Henrik Andreas Jonas Emil Jakob Martin
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #12 Skrevet 4. april 2011 så mange fine navn da Guttenavn: amandus noah henrik leander jentenavn: celine adelen mange fler, men kommer ikke på
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #13 Skrevet 4. april 2011 Jente: Mari Evelina Emmelin Hannah Christiane Isabell Maja Milla Victoria Gutt: Alexander Johannes Octavian
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #14 Skrevet 4. april 2011 Jentenavn: Ingeborg Filippa Molly Julie Lilly Guttenavn: Thomas Sixten Nicolay Daniel
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #15 Skrevet 4. april 2011 Saxe, Sjur og Sture Jacobia, Kanutte og Mali
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #17 Skrevet 4. april 2011 Jentenavn: Liv, Sol, andra varianter av Sol, Eva, Maria. Guttenavn: Olav, Ole.
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 4. april 2011 #18 Skrevet 4. april 2011 -JENTE- Frøydis Urd Hjørdis Annlaug Aslaug Ravngunn Reidun Svanhild Elise Svanaug Målfrid Øllegaard Arnlaug Margrete Åse Åsa Beate Alfhild Rigmor Gunnlaug Renate Målaug Bersvend Stålgrim Øystein Petter Hågrim Gisle Erling Marius Øyvind Magnar Torarin Birger Joakim Haakon Håvard Timothy Sveinung Tøstein Viulf Finn Dagfinn Hallstein Arnstein Stein Torstein Henning
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #19 Skrevet 4. april 2011 Olava, Alma, Klara, Maja Herman, Peter, Alfred, Vilmer
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #20 Skrevet 4. april 2011 jente: Ingeborg Adeleide Thale Caroline Ulva Rime Solfrid margrethe gutt: johannes embrik/emrik heike kristoffer haakon
Lilleleen Skrevet 4. april 2011 #21 Skrevet 4. april 2011 Jentenavn: Mina, Amelia, Sophie, Benedicte Guttenavn: Oliver, Sebastian, Håkon, Johannes
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #22 Skrevet 4. april 2011 Jente: Lykke Emma Sofie Hedda Tuva Erle Christina Ane Gutt: Magnus Alv Sondre Bastian Emrik Snorre Filip
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #23 Skrevet 4. april 2011 Liker mange navn, så får begrense meg. Liker mange utlandske navn som jeg ikke ville brukt på mitt norske navn, men skal prøve å holde meg iallfall litt til hva som kan funke i Norge (bl.a. droppe guttenavnet Milo ;P). Gutt: Viktor, Mio, Sasha, Hiro, Hugo, Ludvig, Brage. Jente: Hedig, Ophelia, Hermine, Lenore, Luna, Mia.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #24 Skrevet 4. april 2011 liker så mange forskjellige navn jeg Her er noen favoritter for øyeblikket: Kira Hennie Aurora Tara Alicia Iris Madelen Oliver Elliot Evander Aron Adrian Max
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #25 Skrevet 4. april 2011 Jente: Agnes Sigrid Astrid Ebba Hedda Lisa Henny Sarah Elise Ingrid Kristin Gutt: Sverre Sigurd Helmer Oskar Jacob William Eskil Amund Torkil Peder Ulrik Henrik Aksel Erik Karl Knut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå