Gå til innhold

ned 2,5 kilo på 1 uke, det kan man vel kalle kickstart!!


rødt&blått

Anbefalte innlegg

Må bare få skryte litt!

Startet m lavkarbo for en uke siden, poden avsluttet ammingen av seg selv for 2 uker siden -så har kanskje hatt litt vektreduskjon pga melkemengde også siste uka!

Helt utrolig deilig å være på vei ned i vekt -ammingen hjalp ingenting, så nå har jeg virkelig troen på et lettere liv!!

 

Har 9,5 kilo igjen til ønsket vekt som er på ca. 70 kilo. Gleder meg til en smekker kropp i sommersola, hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis!! Så herlig da!!:) Prøvde meg selv på lavkarbo for en liten stund siden..men jeg klarte bare 4 dager..hehehe. Ble så slapp og sliten, så jeg kutta det ut. Vet de sier det bare er de første ukene man føler det sånn, man jeg orket ikke gå rundt sånn i 1-2uker,nei ;P

Men masse lykke til videre til deg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg går også på lavkarbo og har det gjort det i en uke nå :-) var sliten og slapp og litt rar i forrige uke, men nå merker jeg det begynner å komme seg. Jeg vet ikke hvor mye jeg har gått ned, men merker stor forskjell på klærne allerede og at de jeg bruker nå nesten er for store alt :-) i tillegg så trener jeg zumba hver dag og sykler og er i aktivitet i tillegg. Veide 115 da jeg starte å må ned endel for å hjelp i det offentlige. Min samboer har så dårlig kvalitet at den eneste måten vi kan få barn sammen på er med hjelp, og da må jeg ned til BMI grensene som sykehusene opererer med :-)

 

Lykke til videre!

 

Hilsen Hege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :-) du får oppdatere etterhvert som du får holdt på med lavkarbo så kan vi se hvor langt vi kommer etterhvert :-)

Lykke til du og :-)

 

Hege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ! Lykke til videre!!!!

 

Dere som går på dette, hva spiser dere til frokost?

Jer er så glad i brød :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sameti!

Det jeg spiser til frokost er stort knekkebrød, kjøper knekkebrød med masse fiber, men bruker å begrense mengden knekkebrød til maks 4 om dagen, hender jeg tar det til lunsj også. Ellers går det mye i eggehakk og røkelaks, kjempegodt, med masse proteiner :-) spiser av og til tunfisk til frokost. Ellers går det i fisk, kylling, kjøttdeig, ting med fett i og ikke noe karbo, salater osv :-)

 

Hva bruker du å spise?

 

Hege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg spiser omelett, noen skiver ost og skinke rullet i et salatblad, kokt egg med smeltet meierismør, noen skiver salami med ost og agurk eller solsikkebrød med lavkarbo-pålegg!

 

Fant oppskrift på solsikkebrød i en lavkarboblogg. Blir som en litt tykk lefse når den stekes, så jeg tar pizzaskjærer'n og lages passe små ruter til å legge masse godt pålegg på!

Er ikke særlig eggesmak på de, noe jeg liker pga at det blir nok med egg i denne kosten! Oppbevarer de i kjøleskapet.

 

Oppskrift her;

http://lchf-bloggen.blogspot.com/2010/01/solsikkebrd.html

 

Denne bloggdama har vannvittige fristende oppskrifter, så uansett kjekt å ta en titt innom for de med lavkarbokost!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 4,5 kilo etter nesten 3 uker til tross for et par øl i helgene samt fruktsalat til dessert ene helgen. Har blitt noen trilleturer både med vogn og sykkel, beltet er 2 hakk lengre inn, kjenner motivasjon bare øker!!i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...