Lykkelivet88 Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 jeg har lyst å kjøpe eller finne på noe gøy for småen min. Han har ett tonn med leker som bare blir brukt i noen minutter for så å bli glemt i en krok. Noen som har noen bra forslag til noe som kan holde en to-årings oppmerksomhet en stund? Hehe. Vil ha masse forslag!
Fire småtroll Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 En liten balansesykkel. Definitivt den beste måten å introdusere sykling på, de har bare to hjul og mangler pedaler så de sparker fra med bena. Etterhvert triller de lenger og lenger uten å ha bena i bakken og balansen er funnet. Da kan man etterhvert kjøpe en sykkel til dem og slipper hele perioden med støttehjul. Finnes mange forskjellig varianter, noen ser ut som vanlige sykler og andre er laget i tre. De finnes i små størrelser som er beregnet fra 2 år.
Turtelduen Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 Spørs jo hva han har da... Min på 2.5 år er super glad for trehjulsykkelen vi kjøpte. Da hadde hun mast en stund, og hun har syklet på den hele tiden siden... Ehm, dra til et lekeland er stas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå