Amastra Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 og skulle strikke annen hver pinne rett og vrang. Jeg klarte å strikke annen hver maske rett og vrang. Oppdaga det når jeg satte sammen fram- og bakstykket og strikker rundt. Da ble det plutselig annerledes Begynne på nytt eller la det være? er ikke såå ulikt "mønster" Var så mye arbeid med annen hver maske
*smula* Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 Jeg ville bare fortsatt, den blir sikkert fin selv om det ikke er slik oppskriften er.
pip pip Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 du har strikket perlestrikk istedet for glattstrikk;) Veldig kjedelig det der, men tror nok jeg ville ha begynt på nytt. Men det spørs hvor mye det kommer til å irritere deg.
Amastra Skrevet 4. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2011 Er ikke perlestrikk heller, for jeg har brukt masse tid og krefter på å få rett på rett og vrang på vrang, så har fått fine lodrette kolonner Begynte på nytt nå. Kan ikke møte svigermor med noe sånt (hun er mitt strikkeidol )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå