Gå til innhold

Må huset være strøkent ved meglertakst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg isåfall en satans jobb foran meg :P

Eller er det greit med litt støv og rot her og der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En takstmann skal vel ikke ta hensyn til interiøret i sin vurdering. Men at det (ubevisst) kan være av betydning for inntrykket er ikke utenkelig.

Skrevet

Sikkert ikke, men jeg tenker at et godt førsteinntrykk er viktig, uansett sammenheng. Derfor stilte jeg med strøkent hus når vi hadde meglertakst her hos oss. ;)

Lykke til! ;o)

Skrevet

Det tror jeg absolutt det bør være. de tar vel bilder osv ?

Skrevet

Ja, det bør være strøkent

Nei, det er ikke de som tar bilder i første omgang... men taksmenn er også bare mennesker og du får nok en noe mer riktig takst dersom det er nærmest "visningsklart"

LYKKE TIL!!

Skrevet

Meglertaksten går på oppmåling og overfladiske observasjoner, så det bør jo se sånn noenlunde ut. Om dere har knotter som mangler i kjøkkeninnredninga, lister som ikke er er satt på i gangen osv, og at huset generelt ser rufsete ut, så gjør jo også megleren seg noen tanker om hvorvidt dere har vedlikeholdt ting eller om alt er litt så som så.

Vi ryddet, vasket og sørget for å leiligheten var visningsklar da megleren kom. Vi fikk ihvertfall en veldig bra takst.

Skrevet

Her skulle huseieren få ny verdi på boligen og det kom en megler, men leiligheten var ikke strøken!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...