Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Jeg såg på tv for noen dager siden att vist du spiste kun kylling så kunne du gå ned mye kilo. Så jeg vurderer å kjøpe inn mye kylling, og leve på kylling å saltat hver dag i ei uke. Er det noen som har prøvd det?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 Dette høres lite smart ut.. Hva ønsker du å oppnå på en uke? Klarer ikke å gå ned så mye på den tiden uansett siden mesteparten av det du mister de første ukene er væske ikke fett.. Kylling er sunt og magert, men man blir fort lei av det.. Bedre med allsidig kosthold med flere sunne matvarer i begrensete mengder..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 venninna mi gikk på en kylling-diett for mange år siden, og det funket visst for henne. Jeg prøvde i en uke, og er per dags dato møkk-lei kylling (og dette er 10 år siden.. hehe)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 du kan nok velge deg en hvilken som helst ting av type, kylling, suppe etc og gå ned i vekt ved kun å spise det for man orker rett og slett ikke å bare spise en rett over lengre tid for man blir lei, dessuten får man ikke i seg det man trenger av næring. men når kuren er over går du opp igjen. ett måltid bør inneholde 1/3 proteiner, 1/3 karbohydrater og 1/3 fett. og får å gå ned i vekt bør man først lære seg næringsvett så legge om kostholdet og så få opp mosjonen i hverdagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå