Gå til innhold

Vårdress til de små, noen anbefalinger?


Trulle med tulle og spire

Anbefalte innlegg

Håper noen kan tipse meg om en bra vårdress. Snuppa er 10 mnd og renger med det derfor blir en del leking på bakken når våren kommer for fullt. Men noen tips om dress som er god? Tenker kanskje den bør være tynn, så man kan variere klærne under, og kanskje vanntett? Noen med erfaringer/tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reflex. Knall bra dress. Vind og vanntett, tynn med tynt fleecefôr. Veldig lett for ungen å bevege seg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reflex syns jeg og er god =) men jeg har sett en på lindex jeg har lyst å prøve ut i år. den er vanntett og tynn og ikke stiv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Da vet jeg hva jeg skal se etter. Supert å legge ut spørsmål her, mye rart man lurer på som førstegangs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

=)Anonym=) : Hvordan ser den dressen ut? Str? Pris?

Jeg lette inne på nettsiden til Lindex nå, men kunne ikke finne en eneste dress i str. 1-8 år.

 

Fant en for babyer, men det var bare en fleecedress...

 

Vi trenger dress til lillesnuppa på 13 mnd, som ikke skal i bhg før til høsten. Hun arver en reima vårdress (veldig fornøyd med de, forresten) etter sin bror, men siden hun er kjempelita trenger vi en dress fram til reimaen blir passe. Kan fint bruke str 62 enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reflex-dressen! Knallbra! God bevegelse for barnet, vindtett og vanntett.

Den dressen er sånn passe tynn slik at man kan regulere med tykke/tynne klær under. Egentlig er jo det det beste for barnet istedenfor en tykk dress som hindrer bevegelsesfriheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...