Gå til innhold

Lister meg inn her :-D


Glow2011

Anbefalte innlegg

Jeg fikk positiv test i dag på Rugedag 10 etter fryseforsøk (prøverør), så jeg lister meg inn her. Testdag er ikke før på torsdag, så det blir ny test da.

Har hatt 1 SA (uke 6) og 1 MA (uke 10) det siste året, så håper inderlig at det nå går veien. Har vært prøvere i 3 år nå, så det begynner å bli påtide at vi lykkes :-D

Er i hvertfall GRAVID akkurat nå!!!!!!!!!!! :-D :-D

Litt usikker på termin, da det som sagt er fryseforsøk og eggene var 3 dager gamle da de ble satt tilbake. men får vel en dato av klinikken på torsdag. Men sånn ca rundt 15. desember innbiller jeg meg.

Herregud for en start på uken :-D Måtte det vare!!!! Og så skal vi på kjærestetur til Roma i neste uke! Livet er plutselig utrolig deilig :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott :) noen som er heldige. Jeg lurer fortsatt på om jeg er gravid, testen min var sååå ufattelig svak, skrev et inlegg nedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråter når jeg leser innlegget ditt! Vi hadde ventet i 5 år sist jeg ble gravid så jeg gjenopplever følersene av lykken når det endelig, etter alle skuffelsene, går veien.

 

Gratulerer så mye! Og lykke til, ikke minst, god tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk! Det er litt uvirkelig enda, men har bestemt meg for å prøve å ikke tenke på alt som kan gå galt og bare nyte denne gleden.

Det er noen tusen kilo som letter fra skuldrene og en stor klump i magen er i ferd med å forsvinne.Vi har ikke barn fra før, så drømmen har virket uoppnåelig så mange ganger. Men nå er det vår tur :-)

Satser på verdens beste julegave :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig hyggelig! Vi har også holdt på i mange år, og i dag fikk jeg positiv test - og det etter et mislykket forsøk på egguthenting :), sist mnd. de måtte avbryte ( hente ut ett egg i naturlig syklus)) fordi de var en dag for sent ute og jeg var super lei meg ..... også i dag på dag 36, sitter jeg her med to positive tester - superglad og nervøs ...... er så glad vi prøvde selv før det såkalte uttaket ....... nå krysser vi fingere for at det skal sitte!!! Ha en hyggelig tur til ROMA - byen som bakengst er AMOR!!!! ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...