Gå til innhold

Kan få vite kjønn i dag, altfor spent!


miepia30

Anbefalte innlegg

Åh, er så nysgjerrig på å finne ut kjønnet. Samboer er veldig klar på at det ikke blir flere barn. Vi har en gutt fra før. Siden dette da sannsynligvis er siste barnet er jeg ekstra spent på hva det blir. Får gutten min en bror er jo det supert, men det vil si at jeg ikke får oppleve hvordan det er å ha en datter. Tror det kan komme til å bli et savn etterhvert. Hadde vært så fantastisk å få prøve en av hver.

I dag er jeg tilbake på jobb hvor jeg har mulighet for ultralyd når som helst, og dermed mulighet for å få vite kjønn. Men er så sykt spent at jeg ikke vet om jeg tør rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da var det overstått, og det er ei lita jente der inne :) Jeg ble ikke så overlykkelig som jeg hadde trodd, når jeg lå der på benken ble plutselig kjønn veldig lite viktig, og det var egentlig godt å kjenne. Men klart det er moro med en jente når vi har gutten fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med jente, skjønner det er stas med en av hver :) Jeg er kjempespent på min ul, 8 dager igjen her :-D Nesten samtidig vi da mornr2 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia

Gratulerer så mye med jenta :)

 

Var selv på UL i går og fikk vite at det er ei jente. Har to gutter fra før så dette blir spennende :)

 

Blir en del innkjøp av klær i nærmeste framtid da... he he he

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med jente i magen :) jeg skal på UL til mandag og er kjempe spent. Men jeg er nå veldig nervøs og, er redd for at noe skal være galt selvsagt. Jeg kjenner ikke noe bevegelser ennå og synes det er litt rart, men men det går vel helst bra:)

 

jeg tenker litt som deg...at jeg gjerne vil ha en av hver (har gutt fra før)

men selvsagt er det det samme bare alt er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det blir moro med litt rosa shopping. Gikk igjennom storebrors klær i går og det var overraskende mye som var såpass nøytralt at det kan brukes på jente og. Men vi må spe på med endel jentefarger også .

 

Grattis med jente til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...