Gå til innhold

Kjoler :) Noen som kan hjelpe meg med prisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på en del kjoler å tenkte jeg skulle se på prisen..

Er det dollar dem mener? Synes d virker så rart siden alle kjolene jeg har sett på da koster under 1000 kr, noe som er veldig billig.

http://www.jateck.com/index.asp

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tv 2 hjelper deg har godt ut med ei sak om ei som kjøpte kjole på nett. Men det var selskapskjole. Kjolen såg rett og slett ikkje ut. Stod på nette at den var håndsyd som brudebutkk i oslo benekta på. Den var sydd med maskin. Og kjolen var vrid og sklitte var på siden ikkje bak. Ville heller plussa på nokre kroner og fått kvalitet i staden.

Kan hende denne butikke kan vere bra fordet.

Lykke til med valget :o)

Skrevet

For meg ser det ut som dollar ja, men jeg ville aldri kjøpt kjole på nett. Da jeg giftet meg prøvde jeg haugesvis av kjoler, og selv om de tilsynelatende skulle være samme størrelse, så var det store forskjeller på hvordan de satt og om de var noe fine på. For meg er brudekjole noe man prøver og får tilpasset så den passer perfekt. Ikke ble det dyrt heller, selv om det ble gjort i Norge :)

Skrevet

Hei! slå til! jeg har handla både brudekjole, brudepikekjoler og forloverkjole +++her. mange jeg kjenner har også sine kjoler (og dresser) fra jkdress. det er topp kvalitet og et skikkelig seriøst firma!!!

(Jeg betalte 600kr for brudekjolen min her, prøvde samme kjole i brudebutikk, der kosta den 7000,-!)

lykke til!

Skrevet

glemte å si: de syr etter mål, så du får en skreddersydd kjole.mine har sittet perfekt

Skrevet

Takker for svar :)

Skal ikke gifte meg enda da, men holder øyne å øre åpne for gode kjøp, å ble tipset om denne siden her inne :)

Går ut ifra at det er returrett på kjolene også, så skulle man ikke være fornøyd er d jo bare sende tilbake :)

Å finner man noe såååå billig så er det ikke katastrofe vis det ikke er så bra så man forventer, da kjøper jeg en annen plass :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...