Gå til innhold

Hvordan går det? positivt :)


bebebe

Anbefalte innlegg

Jeg føler jeg har klaget mye i det siste, så har lyst å skrive litt om det positive og høre alt positivt dere har å fortelle :)

 

Vi har nå fortalt nyheten til alle som skal bli besteforeldre! Dette blir en heldig unge som ikke for 4 men 8 besteforeldre som gleder seg kjempemasse.. Skal fortelle til de som blir oldeforeldre og vennene mine i løpet av denne uken :) Gleder meg til alle vet det for da skal jeg se på vogn i butikken og ikke på nett! :)

 

Jeg har akkurat blitt ferdig med det første settet til babyen.. har strikket denne

 

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b20&d_id=24〈=no

 

i naturhvit og skal hekle naturhvitt rundt også så alt blir lik farge :)

 

Nå venter jeg bare på å få vite kjønn på ultralyd så neste strikkeplagg blir rosa eller blått :D

 

hva med dere? :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig fint sett! Har kun hatt ork til å sitte med babyteppe i det siste, rett strikk fram og tilbake:):) Nå kjenner jeg energi og litt kreativitet kommer snikende tilbake:) Har fått satt meg ned ved symaskina og fått unna ett par sommerkjoler til kommende storesøster og en til meg med god plass til mage:) Blir vel noen strikkeprosjekter etterhvert tenker jeg.. Tenker på mariussett til lillegutt!

Ellers er kvalmen på retur etter å ha spydd hver dag i 12 uker nå:):) Så nå er jeg motivert ENDELIG!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...