Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Aksel. Ei venninne mener det er et av de nye trendnavnene, men jeg kjenner ingen små som heter det. Liker navnet, hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Tja... tror det er noen kjendisbarn med navnet, og ellers vet jeg om et par sent 70talls barn som fikk navnet. Ikke noen kjenskap til det ellers, og navnet er vel greit nok.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Det er nok på god vei tilbake, ja. 27. plass i 2010. Det er et flott navn.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Synes det er kjempefint! Men gutten i magen er ei jente, så får ikke brukt navnet.
Ranveig R Skrevet 3. april 2011 #6 Skrevet 3. april 2011 Eg synest det er nydeleg! Har "dessverre" ein fetter som heiter Axel, så det blir ikkje aktuelt for meg sjølv å bruke navnet. Guten vår heiter Ask, det var det næraste eg kom
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #7 Skrevet 3. april 2011 Her er det en god del små som heter Aksel. Oslo.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #8 Skrevet 3. april 2011 Fint navn, men stemmer nok at det er trendnavn. Sjekk hvilken vei kurven peker: http://www.ssb.no/emner/00/navn/gutter/aksel.html
Anonym bruker Skrevet 4. april 2011 #10 Skrevet 4. april 2011 Fint navn, men jeg kjenner tre stk under 4 år som heter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå