Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Aksel.

 

Ei venninne mener det er et av de nye trendnavnene, men jeg kjenner ingen små som heter det.

 

Liker navnet, hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... tror det er noen kjendisbarn med navnet, og ellers vet jeg om et par sent 70talls barn som fikk navnet. Ikke noen kjenskap til det ellers, og navnet er vel greit nok.

Skrevet

Det er nok på god vei tilbake, ja. 27. plass i 2010. Det er et flott navn. :)

Skrevet

Synes det er kjempefint! :) Men gutten i magen er ei jente, så får ikke brukt navnet.

Skrevet

Eg synest det er nydeleg! Har "dessverre" ein fetter som heiter Axel, så det blir ikkje aktuelt for meg sjølv å bruke navnet. Guten vår heiter Ask, det var det næraste eg kom :P

Skrevet

Her er det en god del små som heter Aksel. Oslo.

Skrevet

Fint navn, men jeg kjenner tre stk under 4 år som heter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...