Gå til innhold

Farsbidrag gjennom nav


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og faren har hadd privat ordning hele tia. i desember sendte han inn en søknad til nav for å få de til å dekke farsbidraget da han har veldig lav inntekt og masse utgifter. ble noe tull med den og den er først no snart ferdig behandlet. får jeg etterbetalt? han har jo betalt mæ privat i de mnd mens søknaden har vært under behandling. og er d da evt nav som etterbetaler uten at d går utover hans lommebok? noen som vet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om far har betalt deg bidrag mens søknaden blir behandlet så vil du selvfølgelig ikke få noe etterbetalt. Du har jo allerede fått penger for disse månedene.

Skrevet

vi har jo privat og det vet jo ikke de noe om.lurer på om jeg skal ringe fortelle at jeg har fått for disse mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...