Gå til innhold

Jobbintervju...hva tar man på seg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en utringet topp i tilfelle de tar bilde...hehe neida;)

vanlige rene og hele klær, ikke for mye og ikke for lite:) ikke skrikende farger og ikke kjedelige heller...hehe vanskelig det der;)

Skrevet

En stilig dress? :o)

Uansett - masse lykke til!

Skrevet

Det er en dame som skal intervjue meg, så tror jeg dropper den utringede toppen:-p

Men jeg syns det er utrolig vanskelig. Har noen stilige støvletter og en lekker kåpe, men jeg må jo nødvendigvis ha noe under kåpen også:-p

Skrevet

Takk:-) Jeg har liksom ikke noen stilige dresser jeg:-s Men jeg har en sånn "dresskjole" da, kanskje jeg skal ta på meg den? Hmmm, så utrolig vanskelig:-s

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Jeg ville anbefalt deg å ta på deg noe som er pent, men som samtidig er deg. Viktig at man føler seg vel når man er på et jobbintervju, og at du utstråler personlighet og trygghet.

Hva med et par sorte bukser, en pen bluse/skjorte og et par tøffe støvletter?

Skrevet

"Normale" rene klær. Ikke for mye parfyme og sminke, mener nå jeg;)

Skrevet

Jeg tenker litt sånn, at jeg vil ha på meg det som jeg normalt kunne hatt på meg om jeg skulle på jobb på den arbeidsplassen.

Advokat,... tja, kanskje en damdress, eller skjorte eller noe.

Miljøarbeider, rene fine dongeri eller noen svarte bukser og en fin og nøytral genser :) Føler kanskje det er det beste alltid :)

Det er jo noen som sier man ikke skal ha dongri på seg.... men det har jeg hatt, og jeg har fått jobbene for det om ;)

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Jeg har faktisk ikke svart bukse:-o

Jeg er litt kjolete så lurer på om jeg skal ta på meg en sånn "jobbekjole" hehe, men jeg aner faktisk ikke. Og håret da. Herregud hva skal jeg gjøre med det??

Sukk, skulle tro jeg skulle på date:-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...