Gå til innhold

Jeg er så suuuur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg vet at det er fullstendig bannlyst å bli sur for noe sånt her på dib, men jeg er allikevel dritsur! Mannen skal på helge-party tur med sine mannlige og kvinnelige kolleger, og jeg liker det utrolig dårlig! huff....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg jeg, blir innimellom sjalu og missunnelig uten grunn. Vi velger å sette ord på det, fortelle det til hverandre.

Ser på det som et sunnhetstegn at vi fortsatt bryr oss om hverandre.

Skrevet

Jeg har snakket med han om det, så nå er stemningen her ganske muggen....:(

Skrevet

Det som er litt komisk er at jo mer sur HI er jo større er kontrasten mellom ho og de lekre superhyggelige kvinnelige kollegaene ;-)

Blir nok deilig å sleppe unna ei sur megge, hus og unger og bare hygge seg med flotte, livsglade og festklare damer.

Skrevet

så kan du ta en fest neste helg:)

Skrevet

De er ikke lekre i det hele tatt, så det er ikke der der ligger....

Skrevet

Uansett så blir det bedre for han å komme seg på festen jo værre du gjør det.

Ikke sundhetstegn i det hele tatt av en partner har urasjonelle følelser, er sjalu og prøver å sabotere og gi skyldfølelse til parteren sin.

Da er man rett og slett en drittkjerring spør du meg.

Er det det du ønsker å være?

Skrevet

Nei, det er ikke det jeg ønsker å være, men det er vel det jeg er. Er bare så lei av at alltid skal drikke seg dritings og lyve om ting og tang i etterkant. Når han nå skal reise bort får jeg jo ikke sjekket om han faktisk kommer seg i rett seng og da alene.... Og jeg har overhodet ikke prøvd å sabotere, har bare sagt at jeg sliter med det av overnevnte grunner....

Skrevet

Da har du kanskje en grunn til å være en drittkjærring og da blir jo spørsmålet:

Er det slik du vil ha det resten av ditt gode liv?

og

Er det noe du kan gjøre for å slippe å ha det slik?

Skrevet

Tja, dette er første gang han reiser på noe sånt, og vi har vært sammen leeeeenge. Om det er noe jeg kan gjøre vet jeg ikke. Vi har det jevnt over supert, men dette plager meg veldig.... Dritt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...