Gå til innhold

hva spiser du til frokost? :p


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe :P

Trenger tips..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten unntak omtrent, spiser jeg 1.5 skive med hvitost og kaviar. Regner med det var voldsomt inspirerende;)

Skrevet

en bolle med havrefras.

Skrevet

havregrøt med rosiner,eller

cottage cheese med banan og eplebiter på...eller

en omelett med paprika, løk og 2 egg....og gjerne litt skinke....

 

eller jeg drikker et stort glass med smoothie/ fruktdrikk av biola, banan og blåbær.....

 

Alle disse tingene holder meg gående i mange timer.. ( fysisk aktivt yrke)

Skrevet

Kommer an på hvor god tid jeg har..har jeg god tid:

rundstykker (kjøper frosne i butikken og steiker i ovnen) med egg som pålegg :) namnam. Og selvfølgelig litt kaffe ved siden av ;)

 

Dårlig tid: en yoghurt :P

Skrevet

Vanligvis brødskive med leverpostei og majones, salami og majones eller kokt skinke og majones. Lenge leve majones! Har jeg god tid, koker jeg egg, så da blir det hardkokt egg med - ja, du gjettet det - majones :-)

Skrevet

Takk for mange tips!

 

Har ikke spist frokost på 3 år nå.. bare drøyd det til klokken 12..

Kjenner jeg burde få i meg litt mat tidlig på dagen! Tusen takk.

 

HI.

Skrevet

Jeg spiser havregryn med hakkede mandler og bittelitt sukker på, og selvfølgelig melk.

Skrevet

Rista loff med bringebærsyltetøy :) Og et glass melk. Er totalt avhengig av søtt pålegg om morgenen, trenger sukker da. I 11 år har jeg spist (uten unntak!!) 2 skiver kneip med Nugatti, men nå er jeg dritt lei Nugatti - hehe, på tide gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...