Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Uten unntak omtrent, spiser jeg 1.5 skive med hvitost og kaviar. Regner med det var voldsomt inspirerende;)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 havregrøt med rosiner,eller cottage cheese med banan og eplebiter på...eller en omelett med paprika, løk og 2 egg....og gjerne litt skinke.... eller jeg drikker et stort glass med smoothie/ fruktdrikk av biola, banan og blåbær..... Alle disse tingene holder meg gående i mange timer.. ( fysisk aktivt yrke)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 Kommer an på hvor god tid jeg har..har jeg god tid: rundstykker (kjøper frosne i butikken og steiker i ovnen) med egg som pålegg namnam. Og selvfølgelig litt kaffe ved siden av Dårlig tid: en yoghurt
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #6 Skrevet 3. april 2011 Vanligvis brødskive med leverpostei og majones, salami og majones eller kokt skinke og majones. Lenge leve majones! Har jeg god tid, koker jeg egg, så da blir det hardkokt egg med - ja, du gjettet det - majones :-)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #8 Skrevet 3. april 2011 Takk for mange tips! Har ikke spist frokost på 3 år nå.. bare drøyd det til klokken 12.. Kjenner jeg burde få i meg litt mat tidlig på dagen! Tusen takk. HI.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #9 Skrevet 3. april 2011 Jeg spiser havregryn med hakkede mandler og bittelitt sukker på, og selvfølgelig melk.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #11 Skrevet 3. april 2011 Rista loff med bringebærsyltetøy Og et glass melk. Er totalt avhengig av søtt pålegg om morgenen, trenger sukker da. I 11 år har jeg spist (uten unntak!!) 2 skiver kneip med Nugatti, men nå er jeg dritt lei Nugatti - hehe, på tide gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå