Gå til innhold

Inspirert: Hva er sammenhengen med "fornekter Holocaust" ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste årene kommet over dette i noen bøker, blader, intervjuer ol. Men hva betyr det? Er det noen som mener det aldri har skjedd? I såfall, hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er enkelte som mener jødeutryddelsen aldri skjedde. Det er gjerne høyreekstreme krefter som forfekter dette tullet. Blant annet endel nynazister. Les deg opp på emnet!

Skrevet

For å svare på hvorfor, så er det i deres (altså nynazistenes) hode en stor løgn som er skapt av det jødiske folkeslaget for å høste empati.

De som påstår noe slikt, har selvsagt ikke vært enormt skarpe i historie:)

Skrevet

Takk for svar! Har ikke lest så mye om det, men kunne tenke meg å lære mer om det. Utrolig.. Fortell gjerne mer!

Skrevet

Du kan jo begynne å lese litt inne på Nyhetsspeilet.no.

Norges mest absurde og forkvaklede sjeler skriver mye der inne, og mange av de mener at Holocaust er en bløff.

http://www.nyhetsspeilet.no/2010/04/noen-spørsmal-om-holocaust/

Jeg advarer deg, vær forberedt på å se mange gale mennesker du ikke ante at fantes. Nyhetsspeilet burde vært utstyrt med varseltrekant.

Skrevet

Flere linker? Hilsen ikke HI

Skrevet

Hvis du går til avsnittet " Noen anbefalte dokumentarfilmer" i Nyhetsspeilet-linken finner du en del.

Er også mange linker i resten av artikkelen samt kommentarfeltet.

Verden er sprø...

Skrevet

For å si det sånn, jeg skulle virkelig ønske at Holocaust var oppdiktet... Dessverre er den jo ikke det.

Nyhetsspeilet var jo virkelig en fantastisk studie i skrullinger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...