Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Har de siste årene kommet over dette i noen bøker, blader, intervjuer ol. Men hva betyr det? Er det noen som mener det aldri har skjedd? I såfall, hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Ja, det er enkelte som mener jødeutryddelsen aldri skjedde. Det er gjerne høyreekstreme krefter som forfekter dette tullet. Blant annet endel nynazister. Les deg opp på emnet!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 For å svare på hvorfor, så er det i deres (altså nynazistenes) hode en stor løgn som er skapt av det jødiske folkeslaget for å høste empati. De som påstår noe slikt, har selvsagt ikke vært enormt skarpe i historie:)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Takk for svar! Har ikke lest så mye om det, men kunne tenke meg å lære mer om det. Utrolig.. Fortell gjerne mer!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 Du kan jo begynne å lese litt inne på Nyhetsspeilet.no. Norges mest absurde og forkvaklede sjeler skriver mye der inne, og mange av de mener at Holocaust er en bløff. http://www.nyhetsspeilet.no/2010/04/noen-spørsmal-om-holocaust/ Jeg advarer deg, vær forberedt på å se mange gale mennesker du ikke ante at fantes. Nyhetsspeilet burde vært utstyrt med varseltrekant.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #7 Skrevet 3. april 2011 Hvis du går til avsnittet " Noen anbefalte dokumentarfilmer" i Nyhetsspeilet-linken finner du en del. Er også mange linker i resten av artikkelen samt kommentarfeltet. Verden er sprø...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #8 Skrevet 3. april 2011 For å si det sånn, jeg skulle virkelig ønske at Holocaust var oppdiktet... Dessverre er den jo ikke det. Nyhetsspeilet var jo virkelig en fantastisk studie i skrullinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå