Gå til innhold

Nå gir jeg opp!!!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi venter gutt og blir ikke enige om navn. Ifølge hans navneforslag skal jeg visst føde en gammel mann på 89 år...

What to do???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her vil ikke mannen begynne å diskutere navn en gang før h*n er født.. vi vet heller ikke kjønnet da.. :)

 

eneste vi er enige om er at vi vil ikke ha noen topp 10 navn.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hva gjør en??? Vi finner heller ikke navn! Begynte å tenke for noen måneder siden, og ikke særlig nærmere i dag. Alle sier at vi har god tid, men har mistet troen på at det dukker opp et navn som vi begge bare faller for. Så her går vi og gjentar og gjentar navn for hverandre, kaller den lille i magen det ene og det andre, og ser om det er noe vi blir vant til eller som begynner å føles rett etterhvert. Men neida, ikke til nå. Det er såååå vanskelig!!!

 

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter til vi får sett jenta vår. Gjorde det med forrige også, og da var det bare ett navn som passet til nurket. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg tør det. Sist synes jeg ikke at gutten vår var typisk det ene eller det andre, så endte opp med det navnet vi hadde tenkt mest på på forhånd. Så jeg klarte ikke se hva han passet. Men vet at mange har det slik at babyen er en typisk det og det. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...