Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 hei:) er i uke 29 nå, og det kjennes ut som jeg har kanskje allerede har åpning.. livmortappen ligger langt ned, å jeg har vært forferdelig øm der nede de siste ukene. så tenkte jeg skulle kjenne etter litt da jeg dusjet sist. tappen er veldig myk og en finger går lett inn. har også hatt en del slim (utflod?=) i det siste. så det jeg lurer på om kan jeg allerede ha fått åpning? og er det noe jeg må ta hensyn til? er fremdeles i jobb (helseyrket) og har en aktiv 2-åring hjemme. setter stor pris på svar:))
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Du får ta deg en tur til legen. Er sikkert alt vel. Jobber selv i tungt avdeling. Ikke noe spes ta hensyn til. Jeg har jobbet til perm med alle jentene også denne. Gjort all jobb som før. Graviditet er jo ingen sykdom alt for mange som blir sykmeldt alt for tidlig. Personlig gjorde jeg alt for å holde meg i jobb. Trening og søvn er viktig. Har selv 2 jenter hjemme ser ikke det som noe unskyldning ikke jobbe. Jeg får heller slappe av når de sover.
Peluche Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Iiiiih! Driver du og kjenner etter om sånt? Det er jo bare... ekkelt! :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå