Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Hurra for det ! tok selv angrepille fått av lege på voldtektsmotaket !
Isola&Lille+julegave Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Det hadde jeg gjort i alle fall!!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Ja.. Leste en blogg til en 16 år gammel mor.. Der hun sier at hun syns både de som tar abort, etter voldtek er feil/dårlig gjort.. Hun mente heller at man skulle bære det frem og adoptere det bort.. Ble litt irritert.. HI.
Gråsonen Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 Vi har heldigvis en rettiget her til lands om slikt skulle oppstå. Godt er det!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. april 2011 #6 Skrevet 3. april 2011 At jeg skjønner de veldig godt ! Har selv tatt en abort etter en voldtekt ... Hva mener du da HI ?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. april 2011 #8 Skrevet 3. april 2011 Hun 16 åringen du snakker om hi er jo både ung, naiv og vet ikke bedre ....
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #9 Skrevet 3. april 2011 Ja, men uansett klarte hun å få meg irritert.. Hehe
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #10 Skrevet 3. april 2011 synes det skal være opp til jenta jeg. vil hun bære fram så er det greit, velger hun abort er det greit. i et slik tilfelle er abort forståelig siden at man på en måte "straffer" jenta ved å tvinge henne til noe hun ikke vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå