<3 Legoland <3 Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Tusen takk for at du stakk innom :-) Jeg skulle ta etterveksten (har lyse striper fra før) MEN nå er topplokket mitt (etterveksten) VELDIG lys.. i forhold til resten av håret... Ser nesten helbleket ut på toppen.... Skal det være sånn?? Går det seg til?? Tusen takk for svar...!!
Mammahjertet <3 Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Jeg er ikke frisør, men har erfaring med å ha hatt noen dårlige hårdager etter bleking ;-) Nå har jeg heldigvis en skikkelig proff frisør som er knallgod til bleking og farging... men nok om det. Jeg tror ikke det kommer til å "gå seg til" noe særlig på etterveksten din. Hvis håret ditt ser litt amatørbleka ut nå, så ville jeg gått tilbake til frisøren og krevd å få det retta på. Evt fått lagt noen striper farge som ligner din naturlige hårfarge for å nøytralisere litt den veldig bleke fargen. Dette vil en proff frisør gi deg bedre råd i enn jeg kan Det var i hvert fall slik jeg fikk fiksa på det en gang en frisørlærling omtrent brant av meg håret på toppen. Lykke til!
prinsesse+spire Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Det går seg nok ikke til desverre. gå tilbake til frisøren din og reklamer på jobben!
<3 Legoland <3 Skrevet 3. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2011 Tusen takk for svar... Var en lærling som gjorde det... MEN skjønner ikke hvorfor ikke lærlingen blir følgt opp i salongen !!??
Gjest MMJ Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 Lærlingen skal jo bli fulgt opp jo. Jeg hadde gått tilbake, det er det som er så greit med å gå til frisør, blir det ikke som du har bestilt, så fikser de på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå