Gå til innhold

Noen frisører her? Eller andre som har peiling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for at du stakk innom :-)

Jeg skulle ta etterveksten (har lyse striper fra før)

MEN nå er topplokket mitt (etterveksten) VELDIG lys.. i forhold til resten av håret... Ser nesten helbleket ut på toppen....

Skal det være sånn??

Går det seg til??

Tusen takk for svar...!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke frisør, men har erfaring med å ha hatt noen dårlige hårdager etter bleking ;-) Nå har jeg heldigvis en skikkelig proff frisør som er knallgod til bleking og farging... men nok om det.

Jeg tror ikke det kommer til å "gå seg til" noe særlig på etterveksten din. Hvis håret ditt ser litt amatørbleka ut nå, så ville jeg gått tilbake til frisøren og krevd å få det retta på. Evt fått lagt noen striper farge som ligner din naturlige hårfarge for å nøytralisere litt den veldig bleke fargen. Dette vil en proff frisør gi deg bedre råd i enn jeg kan :) Det var i hvert fall slik jeg fikk fiksa på det en gang en frisørlærling omtrent brant av meg håret på toppen.

Lykke til!

Skrevet

Det går seg nok ikke til desverre. gå tilbake til frisøren din og reklamer på jobben!

Skrevet

Tusen takk for svar...

Var en lærling som gjorde det...

MEN skjønner ikke hvorfor ikke lærlingen blir følgt opp i salongen !!??

Skrevet

Lærlingen skal jo bli fulgt opp jo. Jeg hadde gått tilbake, det er det som er så greit med å gå til frisør, blir det ikke som du har bestilt, så fikser de på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...