Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Det var mye snakk om det i går, men jeg finner ikke tråden. Jeg kommer ikke inn på vanlige profilen min heller.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Ja! Kristiania hørtes ganske fint ut. Det går visst an å bestille bord der også.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Jeg vil gjerne være med Trenger flere venninner med barn og som skjønner hvordan det etablerte livet med barn er... Er 21 år, så de fleste av mine venninner har ikke større forståelse. Hvor gamle er dere da? Selvom det ikke har så mye å si for min del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå