Gå til innhold

Termin 10.des, Fortelle familie/venner


StineDa

Anbefalte innlegg

Heihei:) lurer på når dere forteller det til familie/venner? i mitt forrige svangerskap fortalte det vi det med en gang, var sååå overlykkelige:) men denne gangen tenkte vi å vente litt, men klarer ikke holde på det så altfor lenge. Tenker å fortelle det til familien i påsken:) hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist fortalte vi også det med det samme fordi vi hadde ventet i mange år på at det skulle klaffe, så det var mange som ventet på den gode nyheten, men denne gangen (om vi nå er på vei, da..) vil vi vente i det lengste med å fortelle noe. Tar det som det kommer, men vi kommer ikke til å kaste oss over telefonen og ringe rundt. Vil ha skatten for oss selv og nyte freden ei god stund. Familien bor så langt unna og det hadde vært moro å si det mens vi var sammen og ikke over telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortalte det når jeg var i uke 12. Da følte vi det tryggest å fortelle :)

Hva vi gjør denne gang, vet jeg ikke enda. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte aa si det til de "blivende"soeskende forst, defor har vi bestemt oss for aa vente til uke 11-12 naar sjangsen for aa miste har blitt redusert.

 

Med en gang barna vet saa faar jo alle andre vite det og, for jenten min kommer til aa fortelle alle hun kjenner og treffer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 2.des. Altså 6 uker på vei. Fortalte det til faren min, og kjæresten hans og søskenene mine allerede. Og noen venninner. Faren min er gynekolog så det er supert, kan spørre om masse ting. Og kjæresten hans er jordmor. Heldig der.

 

Angrer litt at jeg sa det til så mange, for er så redd det går galt. Men gjort er gjort og de fleste gleder seg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...