Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Sto på verandaen å snakka i tlf, ser at det sitter en mann på kanten i sandkassa, men registrerer ikke helt hva han driver med, men plutselig ser jeg det... han sitter i sandkassa å klipper tåneglene sine!! I sandkassa, i bakgården.. der barna våre leker! Hva er det som feiler folk? Da han var ferdig, tok han på seg skoene igjen og spaserte inn i sin oppgang igjen, mens jeg sto målløs igjen på verandaen. Vet ihvertfall at mine barn ikke skal leke i den sandkassa i sommer!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Skal ikke barna dine leke der pga tånegler ? Vedder på at det er ganske mye mer kvalme saker oppi der enn negler. Å det er flere mnd til sommeren tilogmed. Du er rar. Sååååå kvaaaaalmt var det ikke, rart å snodig men ikke kvalmt.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Kanskje han hadde en fetisj for å legge tånegler i kattepiss?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 hva?! leste jeg ikke akkurat noe som dette for noen år siden?! samma gærne mannen eller vandrerhistorie??
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #6 Skrevet 3. april 2011 Dette er helt sant.. fikk helt noia jeg.. og jo jeg syntes det er såååååå ekkelt å tenke på at barna mine skal leke i tånegler!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #7 Skrevet 3. april 2011 Huh? Jeg syns også jeg har lest dette før... For noen år siden...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #8 Skrevet 3. april 2011 hahaha, er det virkelig mulig! Ta seg bryet med å ta med seg saks og gå ut for å sitte i sandkassa å klippe tåneglene? For det første, så er det ikke akkurat så veldig varmt i været enda, at det hadde vært behagelig å tatt av seg på beina.. for det andre er det bare helt høl i hue... herregud hahaha!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #9 Skrevet 3. april 2011 Jeg så en mann som satt og klippet negler (på hånden) på en benk på kjøpesenteret....
Anonym bruker Skrevet 3. april 2011 #11 Skrevet 3. april 2011 Jeg har en kollega som klipper tåneglene på jobb - i veldig åpent kontorlandskap... Man blir så vantro at man ikke makter å si noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå