Gå til innhold

Herregud så forbanna kvalmt!!!!!!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sto på verandaen å snakka i tlf, ser at det sitter en mann på kanten i sandkassa, men registrerer ikke helt hva han driver med, men plutselig ser jeg det... han sitter i sandkassa å klipper tåneglene sine!! I sandkassa, i bakgården.. der barna våre leker!

 

Hva er det som feiler folk? Da han var ferdig, tok han på seg skoene igjen og spaserte inn i sin oppgang igjen, mens jeg sto målløs igjen på verandaen. Vet ihvertfall at mine barn ikke skal leke i den sandkassa i sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ikke barna dine leke der pga tånegler ?

 

Vedder på at det er ganske mye mer kvalme saker oppi der enn negler.

 

Å det er flere mnd til sommeren tilogmed.

Du er rar.

 

Sååååå kvaaaaalmt var det ikke, rart å snodig men ikke kvalmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva?! leste jeg ikke akkurat noe som dette for noen år siden?!

samma gærne mannen eller vandrerhistorie??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt sant.. fikk helt noia jeg.. og jo jeg syntes det er såååååå ekkelt å tenke på at barna mine skal leke i tånegler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahaha, er det virkelig mulig! Ta seg bryet med å ta med seg saks og gå ut for å sitte i sandkassa å klippe tåneglene?

 

For det første, så er det ikke akkurat så veldig varmt i været enda, at det hadde vært behagelig å tatt av seg på beina.. for det andre er det bare helt høl i hue... herregud hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en mann som satt og klippet negler (på hånden) på en benk på kjøpesenteret....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kollega som klipper tåneglene på jobb - i veldig åpent kontorlandskap... Man blir så vantro at man ikke makter å si noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...