Gå til innhold

pose i senga


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere som har barna i pose med seler i senga hvor lenge har dere det? Jeg har aldri gjort dette selv, men kjenner ei som fortsatt "binder" gutten sin som er over 1 1/2 år- er ikke det litt drøyt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine ligger i poser når de sover, har gjort det siden de var babyer. Er snart to år nå. De har poser fordi de spinner rundt hele natten, nytter ikke med dyne. Men ville aldri ha bunnet dem fast, det mener jeg er et ovegrep. Hadde fått panikk hvis jeg skulle blitt bunnet fast om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her- jeg har også hatt pose på mitt barn i senga pga at han sparker av dyna, men aldri bunnet han fast. Synes som deg det er på grensa til overgrep. I hvertfall når barnet begynner å bli så stort. Tenker og med gru på hva som kan skje hvis en raskt må ha barnet ut av sengen? Andre som har inspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa var vel over to år da vi sluttet, nesten 2,5. I tiden før hun fylte tre begynte hun å spørre om å få bruke den igjen (vil heller ha pose på enn sokker og det er for kaldt uten noe på bena). Hos mormor bruker hun enda pose da det er skikkelig rått i kjelleren og det holder henne varm hele natten.

 

Vi har aldri bundet henne fast i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet mitt er 9 mnd og bindes fast i senga.

Skal han legge seg uten, må jeg holde han fast til han sovner. Slipper jeg han "løs" er det krabbing og fikling med hva enn som er i nærheten, soving er bare å glemme.

I selen roer han seg ned og sovner på et blunk.

 

Så dere mødre som mener dette er et overgrep: Hvor setter dere aldersgrensen på når det er til det beste for barnet og når det er et overgrep?

 

Og har dere en løsning på problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...