Snart mamma <3 Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Heisann! Hvilke tanker gjør dere dere om å farge håret under svangerskapet? Skulle gjerne frisket opp fargen litt... Har gjort det tidligere i svangerskapet, da bare latt den være i littegranne, så har gått ganske fort ut igjen. Nå er det under tre mnd igjen, så vet ikke om jeg skla ta en ny sjanse nå.. eller er det ikkeno å bekymre seg over?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 såvidt jeg har hørt og lest over flere år så er det ikke noe å bekymre seg over =)))
Up2me Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Jeg har hørt fra mange frisører at det er bare tull at man ikke kan farge håret. Selv har jeg nettop vært å blitt ny på håret, og jeg er 18 uker på veg. DET var godt! hihi..
www.sovehjerte.no Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 jeg hadde ikke gjort det... Og jeg ser forferdelig ut på håret nå. hadde rett å slett ikke tatt sjansen. Tenk hvis noe skulle skje... Men det er min mening da
Fauna00 Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 Hvis du er bekymret, så prøv å finn en hårfarge uten resorcinol. Jeg har ikke lykkes med å finne det, men jeg har ikke lett så nøye enda heller.
Tupsi :) Skrevet 3. april 2011 #6 Skrevet 3. april 2011 Ingen fare å farge håret! Vi som jobber som frisører blir jo ikke sykmeldte. Hadde det vært farlig så hadde ikke vi kunnet stått med dette flere ganger pr. dag.
Moonfreckle Skrevet 3. april 2011 #7 Skrevet 3. april 2011 Hårfargene som brukes idag, er stort sett temmelig harmløse, er de ikke? Eneste jeg har merket denne gangen, er at håret mitt (ettervekst som er temmelig grå!) ikke tar fargen så godt som den pleier!
Aprilbebis i magen <3 Skrevet 3. april 2011 #9 Skrevet 3. april 2011 Helt trygt å farge håret =D Å så mye bedre en føler seg når en er fin på håret =) Håret er jo bare noe av det viktigste å føle en ser bra ut på spør du meg...
Gjest MMJ Skrevet 3. april 2011 #10 Skrevet 3. april 2011 Farg i vei du Bare sørg for greit med ventilasjon så du slipper puste inn all den lukta... den kan være litt sterk synes jeg. Deilig å føle seg litt vel!!!
Fornøyd_3barnsmamma ;) Skrevet 4. april 2011 #11 Skrevet 4. april 2011 Det verste som kan skje, er faktisk resultatet! Barnet i magen blir ikke påvirket av fargingen, men håret ditt kan bli det. Du kan få et helt annet resultat, enn du normalt ville ha fått. Jeg har farget håret 2 ganger dette svangerskapet, men fargen ville ikke sitte i Dette er samme farge som jeg har brukt lenge. Men når det er sagt, så hadde jeg ingen problemer med farging forrige svangerskap. Så...hvem vet ?
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 4. april 2011 #12 Skrevet 4. april 2011 Jeg trodde også at det var resultatet som kunne bli annerledes, ikke at fargingen var farlig. Var ihvertfall det frisøren min sa til meg sist jeg var der. Hun hadde ikke lyst å farge håret mitt i tilfelle det ble helt annerledes enn forventet. Men det var ikke farlig sa hun.
superhygge Skrevet 4. april 2011 #13 Skrevet 4. april 2011 Så lenge det finnes trygge alternativer til tradisjonell hårfarge, ville jeg ikke tatt sjansen. Ta i stedet turen til en økologisk frisør, dersom det finnes en i nærheten av der du bor. Her i Oslo er det mange, f.eks. Balanzera på Grunerløkka. Da slipper du unna alt av hormonforstyrrende og kreftfremkallende stoffer, og resultatet blir fantastisk. Aldri vanlig frisør-farge på meg igjen iallefall:)
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 4. april 2011 #14 Skrevet 4. april 2011 Finnes fine hårfarger på helsekosten også Uten alle disse stoffene "Natures way" heter merket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå