nick_342104 Skrevet 3. april 2011 #1 Skrevet 3. april 2011 Nå snart skal gutten på besøk til en venn og jenta mi og jeg skal lage sjokoladekake. Så skal vi i bursdag til pappa i ettermidag.
tryde Skrevet 3. april 2011 #2 Skrevet 3. april 2011 Jeg skal rydde i gangen, bake litt med datteren min. gå på besøk til venninden min slik at ungene får leke litt.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Jeg har vært ute og sopt hele gårdsplassen for grus. Mannen rydder klart til oppussing i kjelleren nå mens jeg tar en kaffe, eldstemann teller bilene sine og ser på film, og minsten sover:) Skal snart sette deig for å lage skolebrød, og så kommer kanskje svigers på kaffe og skolebrød i ettermiddag. Må vel ut på en liten tur idag også for å få litt frisk luft... En koselig søndag:)
Gjest IngenVetHvemJegEr Skrevet 3. april 2011 #4 Skrevet 3. april 2011 Jeg har sendt avgårde familien til svigermor, så kommer jeg etter om et par timer for å feire bursdagen hennes. Først skal jeg slappe av heeelt alene!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 3. april 2011 #5 Skrevet 3. april 2011 Tja, kunne tenkt meg å føde! Fødestøv mottas med takk
Ranveig R Skrevet 3. april 2011 #6 Skrevet 3. april 2011 Eg har sove *lenge*, fått servert lunsj, trent, ete middag hos mamma og pappa med mann og barn og no har eg og eldste nett kome heim etter å ha besøkt broren min og den nye niesa mi som vart fødd på torsdag ) Kvelden skal tilbringast i sofaen, med digg, strikketøy, mannen og tv-serier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå