Gå til innhold

NY ORAKELKORT TRÅD erkeenglene gir dere tilbakemelding :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lyst å legge et kort på meg i dag og?

ikke noe spå dag på meg :( er full i begynnende infulsesa :( Liker ikke å bli syk nei :( så me og jentene er syke her :(

 

170486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lbir

 

;)

 

gentleness

 

 

GENTLENESS

Mildhet

Erkeengelen Sandalphon: ”Vær mild og blid mot deg selv akkurat nå. Omgi deg med blide og milde mennesker, situasjoner og miljøer.”

 

Tilleggsbudskap: ”Sandalphon ønsker å hjelpe deg til å føle deg fredfylt og sentrert. Han anbefaler på det sterkeste at du begynner å lytte til rolig musikk. Spill den hvor du enn ferdes. Snakk rolig og lavmælt og foreta langsomme rytmiske bevegelser som lett yoga, eller svai i takt med musikken. Akkurat nå skal du ikke innlate deg i noen kamp av noe slag. Trekk deg i stedet tilbake fra eventuelle konflikter, mens du styrker din ånd og blir enda sterkere. Tiden er ikke inne til å treffe beslutninger. Når du vender tilbake fra din rolige tenkepause, vil du vite nøyaktig hva du skal gjøre.”

Å arbeide med erkeengelen Sandalphon: ”Sandalphons aura har en beroligende, kjølig turkis farge som det gjennomsiktige tropiske hav. Mediter på denne fargen, eller hold den steinen som er forbundet med hans energi – turkis – og føl hvordan din hjerterytme og din pust blir roligere. Sandalphon kan bidra til å gjøre dine ord blide og nennsomme, og samtidig kraftfulle. Han er den erkeengelen som er forbundet med musikk. Det betyr at du i spesielt høy grad kan merke hans energi når du lytter til musikk, synger eller spiller på et musikkinstrument.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-mtp-

 

uff så trist at dere er syke da, eldste jenta mi hangler litt her også, så håper bare det går bort i stedet for å blusse opp :o sender dere masse gode tanker og håper dere blir fort friske!

 

spiritual understanding

 

SPIRITUAL UNDERSTANDING

Åndelig forståelse

 

Erkeengelen Raziel: ”Jeg bringer deg esoterisk informasjon og symboler, og hjelper deg med å forstå åndelige sannheter.”

 

Tilleggsbudskap: ”Din åndelige forståelse er ved å stige til et høyere nivå, mens du åpner deg for nye måter å se livet på. Hold ditt sinn åpent og gi slipp på begrensende tanker og illusjoner. Legg merke til tegn – informasjon som kommer til deg tre eller flere ganger. Legg merke til geometriske former og symboler for ditt fysiske eller indre syn. Du skal vite at din økede bevissthet kan føre til endringer i dine relasjoner og karrieremål. Jeg vil veilede deg gjennom disse forandringer slik at ditt liv gjenspeiler dine indre opplevelser.”

 

Å arbeide med Erkeengelen Raziel: Som erkeengelrikets trollmann og alkymist hjelper Raziel oss med å forstå ideer som går utover normal logikk. Han utvider og utfordrer vår dagligdagse tenkning på måter som til slutt har healende effekt. Hvis du hungrer etter dyp åndelig forståelse, kan du be Raziel om å vise seg i dine drømmer. Han tar deg med på sjelelige reiser til skoleklasser hvor han vil hjelpe deg å oppdage sannheter og hemmeligheter. Når du våkner er det ikke sikkert at du helt husker eller forstår Raziels lære, men likevel vil denne viten ligge permanent i din underbevissthet. Herfra veileder den deg gjennom hver eneste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med deg og zazzy og at dere plutselig skal gjøre meg til fru Lars Monsen... fly i skogen og trekke luftt.... hrmpf hehehe. Har fått høre det flere ganger nå så jeg får vel ta rådet for det ligger helt sikker noe i det når jeg får rune og Orakelkort med det samme, så samme dag hehe

 

Skal sjekke linken jeg :-)

 

Takk vennen :-)) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TulleVenterPåRusk

 

claircognizance

 

CLAIRCOGNIZANCE

Klarinnsikt

Erkeengelen Uriel: ”Vær oppmerksom på de tanker og ideer som faller deg inn. De er svaret på dine bønner”.

 

Tilleggsbudskap: ” Du har bedt om svar og du har fått dem i form av gjentatte tanker som ber deg ta de nødvendige steg for å foreta sunne endringer. Ikke avfei disse tankene, du skal heller ikke tro at de er kun drømmer eller allmenn viten. Akkurat nå er dine tanker stilt inn på høye frekvenser og de er troverdige inspirasjoner. Alle store oppfinnelser,, nye virksomheter og nu lære stammer fra denne universelle visdomskilden. Akkurat nå er du i forbindelse med denne Guddommelige visdommen. Det er viktig å legge merke til dine tanker og å skrive dem ned. Bruk deretter disse svarene på dine bønner som basis for handling!”

Å arbeide med Erkeengelen Uriel: Uriels navn betyr ”Guds Lys”. Han er kjent for sin evne til å opplyse våre sinn med Guddommelig inspirasjon. Påkall Uriel når som helst du har bruk for svar eller innsikt. Han svarer alle som henvender seg til ham. Du vil vite at Uriel har svart deg når du får gjentatte tanker eller ideer som er positive, kjærlige og nyttige. Hvis du har bruk for kjensgjerninger i en fart (som til eksamen eller under et viktig møte), kan du få dem av Uriel. Når du har bedt han om hjelp dukker svaret opp i dine tanker. Stol på den informasjonen han gir deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe må faen meg ha med meg kart og kompass skal jeg fly ute i naturen iallefall.... og en mann som kan og bruke kart og kompass ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe må faen meg ha med meg kart og kompass skal jeg fly ute i naturen iallefall.... og en mann som kan og bruke kart og kompass ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe håper det og håper han ikke er for ut på tur aldri sur kar altså for da tilter jeg! Jeg har jo ikke engang fjellsko, ikke støvler engang!! hehe

 

Lille Blomst står fast på at jeg er gravid nå hun, den pendelen hennes gir seg jaggu ikke, så spørs om denne nevenyttige karen må være stepappa fra dag 1.... denne karen må være spesiell ja *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er nok en fin balanse på den mannen ;) og fjellsko/støvler, det var jammen et fint fremmedord hihi

 

men kan du være gravid nå da, fikk litt sånn tvilende svar på det.. men ikke direkte nei heller.. må se nærmere på det her når jeg er uthvilt ;)

 

NÅ hopper jeg i seng, vi skravles i morgen :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke engang om vi lærte de ordene på skolen jeg, kan iallefall ikke være viktig og livsnødvendig for da hadde vi jo visst hva det va og hatt det :-)))

 

Jeg mener det er umulig, men søte lille blomsten vår gir seg ikke skjønner du - og når hun er så påståelig begynner jeg å spekulere hehe. Sjekk det du så får jeg se om du er enig med henne så dere blir2 mot 1 hehe

 

Jeg skal tusle selv jeg nå, men send han Ole til meg når du er ferdig med han da :-)

 

Nattakos her også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk WhiteLily.

 

Hyggelig at du tar deg tid til og legge disse kortene for oss.

Kortene er utrolig vakre og det er spennende og lese betydningen av de.

Takk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...