Gå til innhold

Jeg er så dum at jeg gleder meg til fødselen jeg :)


@melie

Anbefalte innlegg

Jeg er førstegangs, så vet liksom ikke hva jeg går til. Derfor har jeg ikke vett på å grue meg, selv om jeg ser for meg at det gjør j... vondt, og sikkert er skummelt når det står på.. Allikevel klarer jeg bare å se fram imot det fantastiske som skal skje ;)

 

Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.....det gjør jeg også, selv om jeg hadde rier i over 30 timer og revnet masse sist. Hadde problemer med stingene i ett år etterpå.

 

Det er umulig å forestille seg hva som kommer til å skje, så man kan like godt glede seg:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også.

Jeg er også førstegangsfødende. Skal føde på ABC og ha med doula.

jeg tenker at det må jo være bedre å glede seg enn å grue seg, det er for sent å snu nå. :-)

Lykke til jenter med det fantastiske som skal skje.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg jeg også! blir så bra:) lei av å gå gravid og skal bli sååå deilig å bli litt lettere i vekten igjen. det blir nydelig å få endelig møte babyen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også nå:)

Og det er en god følelse å ha nå som det nærmer seg:)

33 dager igjen i dag:)!

Har 2 fra før, med 2 forskjellige opplevelser, så man vet aldri hva man går til:) Så da er det bedre å glede seg ja:)

 

Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært redd tidligere, men nå gleder jeg meg jeg også..faktisk:) Er så godt forberdet som jeg kan være. Kunnskap om hva som skjer under de ulike fasene gjør meg tryggere. Øver litt på pust og er mentalt forberedt på at det kommer til å gjøre så vondt at jeg på et eller annet tidspunkt kommer til å tro at jeg skal dø.. men når jeg tenker på alle andre som har klart det, så skal jammen jeg også klare det. Og det gjør jo dere også:) og det hjelper jo å vite at vi har dyktig helsepersonell rundt oss:) Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg geder meg så mye at jeg nesten springer opp og ned trapper, spiser overkrydret mat og prøver alle andre kjerringråd for å få fødselen i gang :o)

 

Jeg hadde en FANTASTISK førstegangsfødsel som varte i knappe 5 timer, og ord kan virkelig ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg.

Det høres kanskje helt vilt ut, men jeg gleder meg til smertene, at sambo skal massere ryggen min, få lagt en fuktig klut over pannen, ei varmeflaske til korsryggen osv.

 

Men kan ikke annet enn å glede seg når en hadde en så fantastisk jordmor. Hun lot meg bestemme så mye som jeg kunne, kom med tips og råd til meg og sambo når vi/jeg ville ha uten at jeg trengte å spørre.

 

Huff av meg, synes virkelig de siste 2 ukene kan kjappa litt på, kjenner jeg :o)

 

/Fødeklar som F, 21.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg masse jeg og, selv om dette er andre fødsel. Klart det kommer til å gjøre vondt, det kan man jo ikke unngå. Håper bare det går litt fortere denne gangen, men det gjør det som regel for andregangsfødende.

 

Jeg synes det var en helt fantastisk opplevelse sist, derfor ser jeg veldig fram til fødselen. Jeg håper og tror hun kommer før, men regner med at jeg må gå over :-)

 

I dag er det bare 27 dager igjen, så fødselen kan jo starte når som helst :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Har aldri hatt noen "angst" for fødselen egentlig, ungen må lissom ut.. Men nå, nå begynner det å nærme seg så raskt at jeg begynner å tenke mer og mer på det. Lurer nesten på om det er litt prestasjonsangst som kommer snikende oppunder. Er nok litt spent på hele opplevelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ å glede mæ t fødsel!! Veit jo det kjem t å gjør vondt, men det kan jo bli en fin fødsel å :) Å smertan e vel glemt når lille kjem på bryste!

Med nestemann så kan det vel vær æ grue mæ litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til etter fødselen pga da får vi bli kjent med den lille og kosen rundt det. Selve fødselen regner jeg med blir smertefull og at "urkvinnen" viser seg. Hehe, men det er i grunn greit å ikke vite helt hva jeg går til! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så godt å lese at flere har det som meg og gleder seg til fødsel!!

 

Jeg hadde også en flott førstegangs fødsel på under 6timer. Og har bare fantastiske minner fra denne dagen!

Følt meg så godt vare på sykehuset den gangen og håper det blir like dan denne gangen!

 

Jeg og ser fram til å ha pappan på min side og masserer meg på ryggen igjen og oppleve latter å tårer sammen igjen!

Jeg tenker slik at det er noen timer i livet fødseln er i gang og til slutt så sitter vi alle der med 1.premien, og barnet vårt skal vi få kose oss med for resten av livet!!

 

Har termin 19.mai og har 41 dager til termindato!

Vi så ikke på ultralyden hvilket kjønn det var, så nå er jeg så spent at jeg nesten ikke klare å tenke på noe annent.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...