lillespiren2:) Skrevet 3. april 2011 #26 Skrevet 3. april 2011 Hei! jeg har 11 dager til termin.. synes ikke det var lenge siden det var 49 dager igjen hos meg... så tiden renner av gårde! jeg er derimot helt fødeklar, og gleder meg til det begynner å skje ting! har mye kynnere og "menssmerter" for tiden, så kanskje kan det skje noe før termin denne gangen?? men men... jenta kommer når hun er klar får bare holde seg sysselsatt med med andre ting i ventetiden. fødebagen er pakket og står klar, babyklær og sengeklær er ordnet, vogna er montert og bilstol er montert... + vasket hus og bil... hmm.. hva mer kan jeg egentlig gjøre? jo, sette meg på verandaen med termokopp og løse kryssord! deilig!
feris *fødeklar :)* Skrevet 3. april 2011 #28 Skrevet 3. april 2011 68 og jepp tiden flyyyyyyrrrrrrrr..
flypapir Skrevet 3. april 2011 #31 Skrevet 3. april 2011 -9 dager her nå og venter på litt action! Kanskje akupunktøren klarer å sette igang noe imorgen?! Hvis ikke blir det igangsetting til onsdag
tina 79:) Skrevet 3. april 2011 #33 Skrevet 3. april 2011 11 dager igjen. Prøver å kose meg med litt alenetid med datteren min før det braker løs!
maibaby i magen Skrevet 3. april 2011 #34 Skrevet 3. april 2011 jeg har 34 dager igjen. Begynner plutselig å føle meg veldig klar. Tungpustet og tung i hodet. Det har gått FORT til nå, men nå må hun gjerne komme (eller, helst vente et par uker til hvertfall, men etter det...)
Mini84 Skrevet 3. april 2011 #39 Skrevet 3. april 2011 17 dager igjen til termin. Skulle ønske hun bare kunne komme nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå