Gå til innhold

-mtp- og whitelilly hadde rett på meg


HOPE08

Anbefalte innlegg

heisann jenter <3

 

begge dere hadde rett på meg <3 -mtp- så graviditet og whitelilly så spire men den festet seg ikke. det stemte på begge. jeg mistet i går :( men jeg har det bra. jeg hadde en vond magefølelse så jeg var på en måte forberedt. jeg ønsker dere alle lykke til :) og jeg ser så fort jeg har motivasjon og krefter til det <3 må bare komme meg litt først <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så leit å høre at det ikke festet seg :( Tok en titt på deg jeg, og ser at du blir gravid igjen, føler på den ene siden at det ikke tar så lang tid, du må først komme gjennom dette, er sommer som utpeker seg, men innen august tror jeg du er gravid på ny, men som sagt så er det mulig det blir raskere, føler nemlig at du ikke må vente så lenge.. Stor klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stor klem til deg zassy <3 tusen takk for gode ord <3 jeg klarer desverre ikke å se på deg nå men hvis du ønsker kan jeg se på deg senere <3 jeg må bare komme meg igjennom dette først. det er mye blandet følelser her hjemme <3 bare si ifra eller send meg en PM så skal jeg se på deg så fort jeg kan og orker <3 stor klem til deg og igjen tusen takk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ønsker slett ikke noen "gjentjeneste" :) Trenger ikke se på meg, fikk bare lyst å se på deg og se om jeg kunne finne noe positivt å gi deg nå når du sikkert har det veldig tungt! Så tenk slett ikke på det du! :) Tenk på deg selv nå. klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk zassy <3 bare si ifra til meg <3 jeg er ikke vanskelig i det hele tatt <3 jeg er her og stikker hode innom noen ganger så jeg ser hvis du vil spørre om noe <3 ikke vær redd for å spørre om noe jeg er her så fort jeg orker <3 så vet du det <3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig spennende og se når ting stemmer :) Men dette var jo litt trist også :-( MASSE lykke til videre ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ånei.. jeg som hadde en så veldig god følelse.. Men som sagt har jeg jo sett mai på deg før. Kanskje derfor jeg så det så sterkt.. Fordi det ikke er lenge til du skal bli mamma uansett<3

 

masse lykke til<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff kjære vennen min!!

 

utrolig trist å ha "rett" i sånne forutanelser, men også derfor ejg tok det på privaten når jeg så det. jeg vet det er tungt å høre sånt, men det har noe med at jeg også må være ærlig med det jeg ser, eller velge å ikke si noe, og noen ganger velger jeg å ikke si noe, men siden vi begge har disse evnene så følte jeg det var best å være ærlig med deg, og fikk også inn at du var sterk nok til å høre det. for du er utrolig sterk, men det betyr ikke at du ikke har lov å være lei deg vennen, så la alt komme ut så du klarer å gå videre!!

 

MEN gla nyheten er at jeg fra første stund har sett en herlig graviditet på deg igjen i mai, så nå får vi bare krysse alt vi har for at det stemmer også:))))

 

jeg fortsetter å sende deg healing gjennom dagen og la sorgen få fult utslipp! hvil deg masse og tenk litt ekstra på bare degselv i dag.

 

stor varm klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg liker heller ikke å ha rett i slike sammenhenger, men jeg kunne ikke fortelle deg annet enn det jeg så, dessverre :-( Som WhiteLily sier ovenfor, jeg følte også at dette var du sterk nok til å høre det jeg så.....

 

Skal se på deg snart igjen, er litt sliten i dag, men du hører fra meg :-) Men her jeg sitter så heller jeg mer mot juni/juli - men det er j uansett gode nyheter, du er fruktbar og det tar ikke lag tid :-)

 

Varm klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! uff dette var triste saker! naar det gjelder mneg, saa ser jeg kun etter fødsel.. saa vil derfor ikke faa inn naar det gaar galt... det gjør jeg for aa beskytte meg selv...

 

gi deg selv tid til aa sørge litt naa... og ta vare paa deg selv! har selv vaert gjennom tunge tider som prøver, men det rare er at man kommer seg sterkere ut av slike situasjoner... husk at det er sjelen som velger akkurat deg! kanskje ikke dette var rett sjel, eller kanskje den kommer i retur naar du er 110%klar for den!!!

 

ønsker deg hell og lykke!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk jenter for gode ord <3 hjelper på <3 er så godt å ha dere i prøvetiden min som har vært full av fortvilelse og glede og masse blandet . men som dere sier ikke lenge til nå så sitter den <3 *smiler* tusen takk igjen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...