Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Lillesøster er på vei og trenger et navn. Storesøster bærer navnet Aleksandra. Navnet må være forståelig på engelsk da halvparten av familien er engelsktalende/bor i utlandet. Forslagene så langt er: -Viktoria -Elisabeth Noen som har noen flere gode forslag å komme med? Vi vil helst ha en "vanlig" navn som finnes fra før, ikke veldig uvanlig eller spesielt.
Blabb00 Skrevet 2. april 2011 #4 Skrevet 2. april 2011 Kirsteen.. Uttales Kørstiin på norsk.. Rachel.. Mathilda.. Liana.. Lydia.. Emma.. Evelyn.. Heyley Charlotte Hannah Sarah Sofia Emely Louise June.. Wilma ) Håper det ble noen..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #5 Skrevet 2. april 2011 Victoria er pent. Liker også Louise og Emmy
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #6 Skrevet 2. april 2011 Louise Sarah Isabelle Ella Amanda Monika Olivia Margrethe Mary Emma Michelle Madeleine
Anonym bruker Skrevet 2. april 2011 #7 Skrevet 2. april 2011 Takk for mange forslag. Glemte å nevne at navnet først og fremst må fungere bra på norsk da vi bor i Norge, så noen av navnene blir tungvinte å uttalte på norsk. Amanda likte jeg godt, må tenke mer på det!
Lilleleen Skrevet 2. april 2011 #8 Skrevet 2. april 2011 Det første jeg tenkte på var Victoria ) Men har noen andre forslag også: *Sophia *Maria *Isabelle *Amelia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå