Gå til innhold

lillesøsters navn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillesøster er på vei og trenger et navn. Storesøster bærer navnet Aleksandra. Navnet må være forståelig på engelsk da halvparten av familien er engelsktalende/bor i utlandet.

 

Forslagene så langt er:

 

-Viktoria

-Elisabeth

 

Noen som har noen flere gode forslag å komme med? Vi vil helst ha en "vanlig" navn som finnes fra før, ikke veldig uvanlig eller spesielt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gått for Elisabeth av de to :)

Skrevet

Kayleigh

Melissa

Madeleine/ Madeline ?

Skrevet

Kirsteen.. Uttales Kørstiin på norsk..

Rachel..

Mathilda.. Liana..

Lydia..

Emma..

Evelyn..

Heyley

Charlotte

Hannah

Sarah

Sofia

Emely

Louise

June..

Wilma :o)

 

Håper det ble noen..

Skrevet

Victoria er pent. Liker også Louise og Emmy

Skrevet

Louise

Sarah

Isabelle

Ella

Amanda

Monika

Olivia

Margrethe

Mary

Emma

Michelle

Madeleine

 

Skrevet

Takk for mange forslag. Glemte å nevne at navnet først og fremst må fungere bra på norsk da vi bor i Norge, så noen av navnene blir tungvinte å uttalte på norsk.

Amanda likte jeg godt, må tenke mer på det!

 

Skrevet

Det første jeg tenkte på var Victoria :o)

Men har noen andre forslag også:

 

*Sophia

*Maria

*Isabelle

*Amelia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...